همراه اول
10. آذر 1393 - 9:03   |   کد مطلب: 21959
صبای قم در خانه مغلوب پاس همدان شد
تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور برابر پاس همدان در خانه شکست خورد.

به گزارش همدان ورزش ؛ تیم جوانان صبای قم در آخرین بازی خود در این فصل با خورشید قروه کردستان مساوی کرده بود و نخستین تساوی دور رفت بازی‌ها را در خارج از خانه پذیرفته بود همان‌گونه که در هفته اول نیز نخستین باخت این فصل را در کرمانشاه پذیرفته بود، حالا دومین باخت این فصل را که یک شکست خانگی محسوب می‌شود برابر تیم فوتبال پاس همدان پذیرا شد.

صبای قم تا قبل از بازی خانگی با پاس همدان سه مسابقه در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور انجام داده بود که این بازی‌ها یک تساوی، یک باخت و یک پیروزی برای شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم جوانان صبای قم به همراه داشت و صبایی‌ها برای اینکه دومین پیروزی این فصل را به دست بیاورند با انگیزه بالا به مصاف تیم پاس همدان رفتند.

در واقع تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیدار حساس هفته پایانی دور رفت بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با انگیزه کسب دومین برد خانگی برابر تیم پاس همدان قرار گرفت و تلاش کرد در یک بازی خانگی با حمایت تماشاگران قمی از پاس همدان امتیاز بگیرد اما در این راه موفق نبود.

تیم پاس همدان در نیمه نخست این دیدار با 2 گل از تیم جوانان صبای قم پیش افتاد و با پیروزی به رختکن رفت اما در نیمه دوم صبا تنها توانست یک بار با گلی که از روی نقطه پنالتی به دست آورد دروازه تیم پاس همدان را باز کند و در نهایت این مسابقه خانگی را ببازد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار