همراه اول
10. آذر 1393 - 11:45   |   کد مطلب: 21968
دارنده رتبه چهارم مسابقات دوی قهرمانی نیمه‌ماراتن کشور
برای شرکت در مسابقات کفش دوستم را قرض کردم
دونده اسدآبادی که در مسابقات دوی قهرمانی نیمه ماراتن کشور رتبه چهارم را کسب کرد، گفت: برای شرکت در مسابقات کفش‌های دوستم را قرض کردم.

پژمان کرزه‌ای که در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نیمه‌ماراتن کشور رتبه چهارم را به دست آورده، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، از حضور خود در نخستین دوره دوی قهرمانی نیمه ماراتن کشور در آران و بیدگل کاشان خبر داد و اظهار کرد: در این مسابقه 38 دونده از 15 استان کشور حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه دوی قهرمانی نیمه ماراتن کشور به طول 22 کیلومتر بود، گفت: در این مسابقات موفق به کسب رتبه چهارم شدم.

این ورزشکار اسدآبادی با بیان اینکه قبل از مسابقه به دلیل نداشتن کفش نتوانستم به خوبی تمرین کنم، افزود: با وجود اینکه خودم کفش نداشتم، اما با کفش‌های دوستم در این مسابقات حضور پیدا کردم.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات دوی قهرمانی ماراتن در دبی خبر داد و گفت: این مسابقات چهارم بهمن امسال برگزار می‌شود.

کرزه‌ای با تأکید بر اینکه مسئولان باید برای یک امر ورزشی سرمایه‌گذاری کنند، گفت: برای شرکت در مسابقات دوی قهرمانی ماراتن در دبی نیاز به حمایت مسئولان دارم.

وی به درخواست کمک مالی خود به مسئولان شهرستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه تا به امروز پاسخی به درخواستم داده نشده است.

این دونده اسدآبادی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلاتم نیاز به کمک مالی دارم که می‌طلبد مسئولان توجه بیشتری به ورزشکاران داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات نیمه ماراتن در سالروز ولادت امام رضا(ع) حضور داشتم، افزود: در این مسابقات با کسب مقام سوم، مدال برنز را از آن خود کردم.

کرزه‌ای با اشاره به اینکه در لیگ سه‌مرحله‌ای در دو رشته 10 هزار و 5 هزار متر دویده و مقام کسب کرده‌ام، خاطرنشان کرد: در طی سال‌ جاری نیز دو مدال نقره و برنز کسب کردم.

پژمان کرزه‌ای، یکی از ورزشکاران تیم ملی و اهل روستای قاسم‌آباد لک‌لک از توابع اسدآباد است که برای پیشرفت بیشتر در ورزش دوومیدانی، نیاز به حمایت مالی مسئولان دارد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار