همراه اول
5. آذر 1393 - 12:35   |   کد مطلب: 21975
اعزام 390 ورزشکار بسیجی همدان به مناطق عملیاتی
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران همدان گفت: از ابتدای امسال 390 ورزشکار بسیجی را در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام کرده‌ایم.

مهدی بابایی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در همدان اظهار داشت: از ابتدای امسال به همت سازمان بسیج ورزشکاران استان، چهار گروه از ورزشکاران بسیجی در قالب راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی راهی مناطق جنوب و غرب کشور شدند.

وی با اشاره به این اعزام‌ها گفت: 390 ورزشکار بسیجی در فروردین، اردیبهشت و آبان ماه سال جاری به این مناطق اعزام شدند.

مسئول بسیج ورزشکاران همدان ادامه داد: نخستین کاروان راهیان نور با 120 ورزشکار بسیجی راهی مناطق عملیاتی جنوب شد، در اردیبهشت ماه نیز کاروان دوم با 180 ورزشکار به منطقه غرب در کرمانشاه اعزام شدند.

بابایی‌فر افزود: سومین اعزام در قالب 15 ورزشکار بسیجی به همراه گروهی از جامعه مهندسین و حقوقدانان استان بوده و آخرین اعزام به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در آبان ماه و در قالب کاروانی با 75 ورزشکار به کردستان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران جوان در قالب کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام شدند و این آمار نشان از استقبال جوانان از این برنامه‌ها دارد.   

مسئول بسیج ورزشکاران همدان با اشاره به برگزاری کنگره شهدای ورزشکار گفت: در سال 94 با مشارکت وزارت ورزش‌ و‌ جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور کنگره شهدای ورزشکار کشور به منظور گرامیداشت یاد شهدای ورزشکار برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در این کنگره کتابی با اسامی ورزشکاران بسیجی کشور جمع‌آوری و ارائه خواهد شد.

بابایی‌فر ابراز داشت: در حال جمع‌آوری اطلاعات و آماری در خصوص شهدای ورزشکار استان هستیم که تاکنون موفق به شناسایی 420 ورزشکار شهید استان شده‌ایم.

وی تاکید کرد: برای ثبت دقیق آمار شهدای ورزشکار استان از خانواده‌های محترم شهدا درخواست می‌کنیم در صورت وجود مدرکی دال بر فعالیت ورزشی شهیدانشان مدارک را به کانون‌های بسیج شهرستان‌ها ارائه کنند.

مسئول بسیج ورزشکاران همدان در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: روح‌الله رنجبران در همدان، علیرضا سیفی در نهاوند، محمد باقری در رزن و سعید محمدی سمیع در اسد‌آباد به عنوان مدیر کانون‌های بسیج ورزشکاران چهار شهرستان‌ منصوب شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار