همراه اول
13. آذر 1393 - 9:55   |   کد مطلب: 21980
دستگاه ورزش استان همدان برای احیای هیات های کم کار ورزشی مهلت داد
معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: به هیات های ورزشی کم کار برای تلاش بیشتر در ارتقا جایگاه خود براساس معیارهای ارزیابی تعیین شده فرصت داده ایم تا شرایط را تغییر دهند.

رسول منعم' در همدان افزود: دستگاه ورزش استان همدان هم اکنون در مسیر موفقیت گام برداشته و در طول سال شاهد پیشرفت های قابل توجه در رشته های مختلف ورزشی هستیم اما در این بین هیات هایی که موفق نباشند دستخوش تصمیمات مدیریتی می شوند.



وی اضافه کرد: مسوولان هیات های ورزشی فرصت دارند که روند فعالیت های خود را بهبود ببخشند در غیر این صورت برای افزایش موفقیت های ورزشی همدان، اداره ورزش و جوانان استان تصمیمات دیگری خواهد گرفت.



منعم اظهار کرد: هیات های ورزشی برگزیده درزمان اختصاص اعتبارات به شکل ویژه ای مدنظر قرار می گیرند و همچنین در زمینه های میزبانی، آموزش و ایجاد شرایط لازم برای جذب پشتیبان مالی(اسپانسر) به صورت مناسب از آنها حمایت می شود.



وی تحول در ورزش را از اولویت های مهم اداره ورزش و جوانان استان همدان دانست و بیان داشت: همدان دارای استعداد ها و توانایی های بسیار مطلوبی درزمینه ورزش است که برای موفقیت آنها باید برنامه ریزی های مناسب از سوی هیات ها صورت بگیرد و در کنار آن روش ها نیز اصلاح شود.



معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: درسال جاری نظارت برعملکردشهرستان ها و هیات های ورزشی از اصلی ترین اولویت های مسوولان ورزش و جوانان همدان است تا زمینه های لازم برای پیشبرد ورزش استان در بخش همگانی و قهرمانی فراهم شود.



وی با اشاره به ارزیابی های کارشناسان از عملکرد هیات های برتر ورزشی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خاطرنشان کرد: دوومیدانی، قایقرانی ، کشتی ، فوتبال ، اسکیت ، تکواندو، ورزشهای همگانی، کاراته، جودو و روستایی و عشایری به ترتیب 10 هیات ورزشی برتر استان همدان در این مدت بوده اند.



وی افزود: همچنین براساس این ارزیابی هیات های شمشیربازی ، بوکس، بسکتبال، تیراندازی، والیبال، ورزش های رزمی، تنیس، شطرنج، پینگ پنگ، ورزش های بیماران خاص، وزنه برداری، نابینایان و کم بینایان، ورزش های پهلوانی و زورخانه ایی، بدنسازی و پرورش اندام ، گلف ، کبدی، بدمینتون، کمیته رزم آوران ،هاکی ، ورزش های جانبازان و معلولان ، کونگ فو ، شنا و شیرجه و واترپلو ، دوچرخه سواری ، تیراندازی با کمان ، کوهنوردی و صعودهای ورزشی و نجات غریق از نظر ارزیابی عملکرد به ترتیب در رده های متوسط قرار گرفتند.



منعم اضافه کرد: در این ارزیابی هیات های موتورسواری و اتومبیلرانی ، اسکواش ، هندبال ، ژیمناستیک ، بولینگ و بیلیارد ، اسکی ، ورزش های سگانه ، سوارکاری ، انجمن های ورزشی ، ووشو به ترتیب جزو هیات های ضعیف مشخص شده اند.



هم اکنون بیش از 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار