همراه اول
23. آذر 1393 - 9:00   |   کد مطلب: 22028
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان:
پاسی‌ها پا به رکاب شدند
پاسی‌ها پا به رکاب شدند
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: با امضای تفاهمنامه مشترک امتیاز لیگ برتر دوچرخه‌سواری به باشگاه پاس واگذار شد.

علی ثقفی در گفت‎وگو با خبرنگار ما در همدان اظهار داشت: در جلسه‌ای که صبح امروز با مدیرعامل باشگاه پاس همدان داشتیم، طرفین با امضای تفاهمنامه‌ای توافق کردند امتیاز دو تیم لیگ برتری بانوان و آقایان در رشته کورسی به باشگاه پاس واگذار شود تا پاسی‌ها هم پا به رکاب شوند.

وی افزود: بدین ترتیب از فصل بعد تیم لیگ برتری دوچرخه‌سواری همدان در رشته کورسی(پیست و جاده) با برند و نام باشگاه پاس در مسابقات حاضر خواهد شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان اظهار داشت: در بدو ورود من به هیئت دوچرخه‌سواری دو تیم تاکسیرانی و باشگاه شهرداری از تیم‌داری آقایان و بانوان در رشته کورسی لیگ برتر انصراف دادند که بدین ترتیب ناچار شدیم نماینده همدان را در فصل جاری مسابقات با هزینه‌های زیاد و با هزینه‌های شخصی روانه رقابت‌ها کنیم.

وی با بیان اینکه همدان در رشته دوچرخه‌سواری ظرفیت‎های خوبی دارد، تصریح کرد: خوشبختانه امسال فصل موفقی را پشت‌سر گذاشتیم و ورزشکاران ما با وجود امکانات کم توانستند که مقام‌های خوبی را کسب کنند که امیدواریم با حمایت‌های باشگاه پاس در فصل آینده شاهد درخشش بیش از پیش دوچرخه‌سواران همدانی در لیک حرفه‌ای باشیم.

ثقفی با تقدیر از باشگاه پاس همدان در حمایت از رشته دوچرخه‌سواری، بیان داشت: رویکرد مثبت مهندس یدی و استقبال ایشان از واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری دوچرخه‌سواری موجب دلگرمی جامعه دوچرخه‌سواری شد که بنده از طرف خانواده دوچرخه‌سواری استان همدان از ایشان کمال تشکر را دارم.

وی گفت: بر اساس این تفاهمنامه هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را در اختیار باشگاه پاس برای آمادگی و استفاده تیم‌های کورسی آقایان و بانوان قرار خواهد داد.

گفتنی است که همدان در رشته‌های کورسی (پیست و جاده)، کوهستان (دانهیل و کراس کانتری) و تریال در دو بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر تیم داری می‌کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار