همراه اول
23. آذر 1393 - 12:48   |   کد مطلب: 22037
2 قایقران همدانی در اردوی تیم ملی آب‌های آرام حضور دارند
در دومین مرحله اردوی تیم ملی، دو قایقران همدانی در بخش کانو به این اردو دعوت شدند.

دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام مردان در کمپ تهران با حضور 36 قایقران در دو بخش کایاک و کانو از امروز بیست‌و‌سوم آذرماه در دریاچه آزادی آغاز شد.

دو قایقران همدانی نیز در دومین مرحله اردوی تیم ملی در بخش کانو کانادایی زیر 23 سال حضور دارند.

ورزشکاران منتخب مسابقات قهرمانی کشور آقایان به منظور آمادگی و حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2015 اندونزی نخستین دور از تمرینات خود را از اول آذرماه در سه کمپ گیلان، تهران و مازندران برگزار کردند.

در ادامه و در آغاز دور دوم تمرینات تیم ملی 36 قایقران به کمپ قایقرانی تهران دعوت شدند تا دومین مرحله اردوی تدارکاتی خود را در بخش کایاک و کانو در دریاچه آزادی برگزار کنند.

این اردو در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر 23 سال و جوانان از امروز آغاز شد و تا چهاردهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

انوش عباسی به عنوان مدیر تیم و مربی کایاک بزرگسالان و زیر 23 سال، علی جمشیدی مربی کایاک جوانان و عرفان کرمی مربی کانوکانادایی اعضای کادر فنی کمپ تهران هستند.

در بخش کانوکانادایی زیر 23 سال، سروش رضویان از تهران و عباس بحری‌پور و مهدی بحری‌پور از آذربایجان شرقی در بخش کانوکانادایی بزرگسالان و معراج محمدزاده و شروین پاکدلان از تهران، علی الماسی از همدان، بهراد صادقی از آذربایجان شرقی، عرفان حسینی از کرمانشاه و یاسین قمری از همدان در این اردو شرکت کردند.

امید فاتحی و سعید هنردان از کردستان و حبیب مجللی و محمدرضا مجللی از گلستان در بخش کانوکانادایی جوانان نفرات حاضر در این مرحله از اردو هستند.

بایزید علی نژاد، یونس چولکی و سیدمحمد نجفی از آذربایجان غربی، محمدطاهر افشار از کرمانشاه، امید احمدی از زنجان، میثم فتاحی از تهران، ابراهیم دیلمی از خوزستان، اروند درویشی از مازندران و رضا رئیسی و آرمین بخشی‌زاد از گیلان در بخش کایاک بزرگسالان، بابک دربان، ماکان غیاثی، پدرام دادک و علیرضا جهان‌نما از تهران، مجید جواهری و محمد خواجوی از خراسان رضوی در بخش کایاک زیر 23 سال حضور دارند.

مسعود شاهپوری، سینا اطاعتی، پوریا شریفی، کورش فرجی و تارخ طالبی از تهران، میلاد اسدی از خوزستان و محمدجواد ترکی از بوشهر در بخش کایاک جوانان به اردو دعوت شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار