همراه اول
25. بهمن 1394 - 8:56   |   کد مطلب: 22048
با بدهی های میلیونی امکان حضور در لیگ برتر کشور نیست
دبیر هیات تنیس روی میز استان همدان گفت: با بدهی های میلیونی که از سال گذشته باقی مانده به هیچ عنوان امکان حضور در فصل جاری لیگ برتر کشور وجود ندارد.

'رضا تعیشی' در همدان  اظهار کرد: سال قبل تله کابین گنج نامه همدان در لیگ برتر کشور تیمداری کرد اما به تعهدات خود در قبال پرداخت طلب اعضای تیم عمل نکرد و اکنون بیش از 600 میلیون ریال بدهی داریم.

وی افزود: هم اکنون تلاش برای تسویه بدهی ها در دستور کار هیات قرار دارد اما با شرایط فعلی حضور در لیگ برتر کشور امکان پذیر نیست.

تعیشی اضافه کرد: البته در رده های سنی پایه در لیگ حضور یافته ایم و نتایج خوبی هم حاصل شده است.

وی گفت: انتظار داشتیم مجموعه تلکابین گنجنامه بتواند به ورزش تنیس روی میز در عرصه حرفه ای کمک کند اما در میانه فصل گذشته لیگ برتر از تیمداری منصرف شد و هیات تنیس روی میز با بدهی میلیونی مربیان و بازیکنان مواجه شد.

دبیر هیات تنیس روی میز همدان خاطرنشان کرد: همدان پتانسیل خوبی برای حضور در لیگ برتر بزرگسالان دارد اما شرایط دشوار سال گذشته باعث شد تا نتوانیم بازهم در لیگ حضور یابیم.

وی یادآور شد: با این حال تمرکز هیات تنیس روی میز در شکوفایی و پرورش استعدادها، حضور قدرتمند در لیگ های پایه و قهرمانی کشور است و برنامه ریزی خوبی را انجام داده ایم.

تنیس روی میز همدان دارای بیش از دو هزار ورزشکار است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار