همراه اول
6. دى 1393 - 11:28   |   کد مطلب: 22306
بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران همدان به مناسبت 9 دی
سازمان بسیج ورزشکاران همدان به مناسبت روز 9 دی و گرامیداشت این روز بزرگ بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش همدان ورزش در این بیانیه آمده است . 

بسم الله الرحمن الرحیم

الْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ

        پس از انتخابات پرشور سال 88 استکبار جهانی با همراهی و همگامی تمام اعوان و انصار آشکار و پنهانش در داخل و خارج از کشور فتنه ای در میهن اسلامی ما برپا نمود که حاصل 20 سال تفکر و برنامه ریزی بود.

این رخداد که با بی بصیرتی، ترس و شک عده ای از خواص مردّد توام شد 8 ماه بطول انجامید، و حاصل آن جولان اعضاء گروه های مختلف ضد انقلاب (سلطنت طلب، صهیونیست، اپوزوسیون، بهائیت، وهابیت، منافقین و دیگر معلوم الحالان) در متن جامعه ای بود که، سالها پس از پیروزی انقلاب جرات کوچکترین تعرض و اهانت به مملکت، دین اسلام، و ولایت فقیه را نداشتند، ولی در آن زمان شروع به خالی نمودن عقده چندین ساله خود با توهین و هتک حرمت نسبت به مقدسات ، ارزشها ، امام راحل، رهبری و عزاداران عاشورا کردند که ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی با تأسی از سالار شهیدان و پیروی از شهدا ،  با حضور پرشور و شعور خود در 9 دیماه حماسه آفرید و یک روزه بساط تمامی برنامه ریزی ها و تلاش غلامان حلقه به گوش استعمار را برچید و خواص به جا مانده از جامعه پرشور اسلامی را شرمنده تاریخ کرد.

مردم غیور ایران اسلامی همواره با حضور خودجوش حماسه هایی بی نظیر در طول تاریخ و علی الخصوص در دوران انقلاب اسلامی (مانند: سرنگونی رژیم شاهنشاهی، 8 سال دفاع مقدس، مقابله با منافقین، شرکت پرشور در انتخابات ها و راهپیمایی ها، تحمل تحریم های اقتصادی، ... و در نهایت حضور حماسی در مراسم زیارت میلیونی اربعین امام حسین(ع) در کشور عراق) خلق کرده و ثابت کرده اند که  پیروی از قرآن و اهل بیت را سرلوحه خود قرار داده و هیچگاه، از اصولهای دینی و ارزشی خود کوتاه نیامده و نخواهند آمد. و با توجه به مطالبه مکرر در مجامع و راهپیمایی ها نسبت به محاکمه سران فتنه، از مسئولان امر انتظار می رود: هرچه سریعتر نسبت به برخورد انقلابی با سران فتنه اقدام نموده تا مرحمی بر دل زخم خورده امت حزب الله و عبرتی برای منافقین و وطن فروشان باشد.

افرادی که سعی در تطهیر فتنه گران دارند نیز بدانند، گذشت و رافت اسلامی شامل افرادی می شود که مرتکب خطا یا اشتباهی شده و از آن اظهار ندامت نمایند، نه منافقانی که زیر بیرق کفر که به امام، خون شهدا و مقدسات خیانت کرده و در فتنه ای بزرگ نقش آفرینی نمایند، که این گناه غیر قابل گذشت بوده و رسیدگی به جرم ایشان باید در محاکم قضایی صالحه صورت پذیرد، نه در اظهار نظرهای رسانه ای و سایتها  و خبرگزاری ها و حتی سخنرانی ها.

بسیج ورزشکاران استان همدان نیز به نمایندگی از جامعه ورزشی استان در سالروز گرامیداشت این حماسه بزرگ اعلام می‌دارد با تمام توان راه امام، و شهیدان گرانقدر را ادامه داده و با روشنگری در جامعه ورزش، چشم امید دشمنان ایران اسلامی را ناامید خواهیم کرد.

 

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان

دیدگاه‌ها

با سلام بااحترام در سایت ساجده لینک شدید

دیدگاه شما

آخرین اخبار