همراه اول
10. دى 1393 - 10:39   |   کد مطلب: 22331
جشنواره آدم برفی در همدان برگزار می‌شود
رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان از برگزاری جشنواره‌های زمستانی خبر داد و گفت: دهه سوم بهمن مسابقات و جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره آدم برفی در همدان برگزار می‌شود.

هادی سبزواری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در همدان اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی هم‌اکنون با 32 کمیته فعال زیرپوشش، از پرشاخه‌ترین ورزش‌های استان است که با اقبال عمومی مواجه شده است.

وی تاکید کرد: فدراسیون با هدف همگانی کردن ورزش در جامعه برنامه‌‌های مختلفی را اجرا می‌کند و در استان نیز این مهم به عهده هیئت ورزش‌های همگانی است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ادامه داد: تاکنون با اجرای برنامه‌های مختلف سعی بر گسترش ورزش در سطح استان به صورت همگانی شده و در این زمینه نیز موفق بوده‌ایم.

وی بیان داشت: هیئت ورزش‌های همگانی در رده سنی بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت‌های گسترده‌ای دارد که فعال‌ترین بخش در این رده سنی ورزش صبحگاهی است.

سبزواری با اشاره به موفقیت اخیر ورزشکاران فعال در این هیئت بیان داشت: در بخش مسابقات دوی بزرگسالان که چهارم دی ماه در کیش برگزار شد از هیئت ورزش‌های همگانی استان سیدحسن حسینی و احمد رحمانی به این مسابقات اعزام شده بودند که دست پر از این مسابقات آمدند.

وی در ادامه به عناوین کسب شده توسط دو دونده اشاره کرد و ابراز داشت: در رده سنی 60 تا 64 سال سیدحسن حسینی همانند سال قبل توانست عنوان قهرمانی را کسب کرده و گردن‌آویز طلا را از آن خود کند، در ره سنی 65 تا 69 سال نیز احمد رحمانی بر سکوی سوم ایستاد.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان خاطرنشان کرد: دومین دوره مسابقات دوی بزرگسالان کشور در بخش آقایان با رقابت 116 دونده 35 تا 82 سال در 10 رده سنی و به مسافت پنج کیلومتر در جزیره کیش برگزار شد و قهرمانان این دوره از مسابقات به رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی اعزام می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های زمستانی اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر دهه سوم بهمن ماه مسابقات و جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره آدم برفی را برگزار خواهیم کرد که زمان دیگری اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار