همراه اول
4. بهمن 1393 - 9:10   |   کد مطلب: 22420
درپاسخ به هتاکی روزنامه فرانسوی فردا انجام میشود:
قرائت زیارت خاصه رسول اکرم(ص) در 1500 مدرسه استان همدان
قرائت زیارت خاصه رسول اکرم(ص) در 1500 مدرسه استان همدان
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری قرائت زیارت خاصه رسول اکرم(ص) در 1500 مدرسه استان همدان خبر داد.

به گزارش زنگ اول، حسن یوسفی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما هدف از برگزاری این برنامه را اعلام انزجار و اعتراض مجموعه آموزش و پرورش و به ویژه دانش آموزان از اقدام اهانت آمیز و وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) عنوان و خاطرنشان کرد: این برنامه چهارم بهمن ماه همزمان با نماز ظهر و عصر در مدارسی که نماز جماعت در آن اقامه می شود، برگزار خواهد شد.

وی همچنین از قرائت اذان دسته جمعی توسط دانش آموزان و معلمان خبر داد و افزود: این برنامه نیز هشتم بهمن همزمان با نماز ظهر و عصر به شکل دسته جمعی در مدارس استان انجام می شود.

یوسفی در ادامه به تجمع اعتراض آمیز دانش آموزان و معلمان در محکوم کردن عاملان توهین به پیامبر خوبی ها اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه هم ششم بهمن با حضور سخنرانان ملی پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد مهدیه همدان برگزار می شود.

این مسئول آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با شخصیت حضرت محمد(ص)، پایبندی هر چه بیشتر دانش آموزان به اعتقادات و باورها و تبدل آن به ارزش ها و حساسیت نسبت به این اقدام توهین آمیز و غیر انسانی را از جمله اهداف برگزاری این برنامه ها برشمرد.

 

دشمنان با دین زدایی قصد جهانی سازی دارند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه دشمنان با دین زدایی قصد جهانی سازی دارند، تصریح کرد: دین اسلام دینی است که از فطرت پاک انسانی منشعب می شود و گسترش این دین در جهان اسلام خطراتی را برای دشمنان اسلام به دنبال دارد.

حسن یوسفی اضافه کرد: دشمنان اسلام با این حرکت قصد منحرف کردن افکار عمومی جهان اسلام در بیداری اسلامی را داشتند که با هوشیاری مسلمانان این عمل آنها نتیجه عکس داد و موجب رسوایی و بی آبرویی دشمنان شد

وی ابراز داشت: دشمنان با ابزار و اشکال مختلف به ویژه از طریق شبکه های ماهاره ای قصد ضربه زدن به اسلام را دارند و همواره با افراط و تفریط های گوناگون سعی دارند با بد جلوه دادن مسلمانان و جامعه شیعه اهداف استعماری خود را پیاده کنند.

یوسفی با اشاره به اینکه دین اسلام دین آزادی های درون است، بیان داشت: دین اسلام دین آزادی درون، دینی رحمانی و به دور از افراط و تفریط است و قطعا این شاخصه ها دین اسلام را در بین سایر ادیان ممتاز کرده است.

فرشته درهم فروش

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار