همراه اول
5. بهمن 1393 - 10:05   |   کد مطلب: 22431
آموزش گلف در همدان رایگان است
رییس هیات گلف استان همدان گفت: تجهیزات گلف در همدان برای آموزش علاقه مندان به این رشته رایگان است و افراد می توانند در دوره های آموزشی و تمرینی از وسایل گلف این هیات استفاده کنند.

'وهاب بهمنش' در گفتگو با خبرنگار ما امسال تاکنون 170 نفر از علاقه مندان به رشته گلف آموزش دیده اند.

وی بیان کرد: هیات گلف استان همدان برای ترغیب جوانان بویژه دانش آموزان و دانشجویان مستعد به این رشته ورزشی برنامه های متنوعی را در طول سال دارد و اکنون با ایجاد زیرساخت های ورزش مینی گلف در مکان مناسب سعی داریم آموزش ها را به صورت فراگیر پیگیری کنیم.

بهمنش اظهار کرد: هم اکنون پیگیر همگانی شدن رشته گلف در سطح استان هستیم و از سرمایه گذاران بخش خصوص در ایجاد باشگاه و زمین های گلف استفبال می کنیم.

وی افزود: حتی برای توسعه ورزش گلف و ایجاد انگیزه بیشتر میان استعدادهای این رشته ورزشی، در طول مسابقات استانی نیز تجهیزات به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه نبود زمین گلف باعث از دست رفتن فرصت های استعدادسازی در این رشته شده است، گفت: با این حال رییس فدراسیون گلف کشور موافقت کرد که استعدادهای بومی همدان هر دو ماه یکبار از زمین استاندارد گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل نبود زمین گلف در خیلی از استان های کشور وجود دارد و فقط پنج استان دارای زمین خاکی این رشته ورزشی هستند و با این حال اگر خیرین ورزش دوست آماده باشند، همکاری لازم را برای ایجاد زمین گلف همدان خواهیم داشت.

وی درباره بحث استعدادیابی در سطح استان گفت: پشتوانه سازی و استعدادیابی و تشکیل تیم در رده های مختلف سنی در دو بخش بانوان و آقایان، جزو برنامه راهبردی هیات گلف استان است و نگاه ویژه ای به این مقوله خواهیم داشت.

هم اکنون 152 گلف باز به صورت سازمان یافته و بیمه شده در سطح همدان فعالیت مستمر دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار