همراه اول
5. بهمن 1393 - 12:48   |   کد مطلب: 22438
تجلیل از مرد جاده های ایران در نشست هیات های ورزشی استان
در نشست هیات های ورزشی استان با مدیرکل ورزش و جوانان استان از حسن دائمی مرد جاده های ایران تجلیل شد.
روز گذشته با حضورمدیرکل ورزش و جوانان و معاونین ایشان، رؤسای و نواب رییس هیئت‌های ورزشی از حسن دائمی ملقب به مرد جاده های ایران در رشته دوچرخه سواری و مسن ترین دوچرخه سوار حرفه ای کشور تجلیل شد.

دوچرخه‌سوار پیشکسوت معروف به مرد جاده‌های ایران، برخلاف داشتن 77 سال سن تاکنون 37 هزار کیلومتر را رکاب زده است. "حسن دائمی" تاکنون فاصله همه شهرهای ایران را رکاب زده و خاطرات وی در کتابی به نام "مرد جاده‌های ایران" نگاشته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: پیشکسوتان ورزشی سرمایه های ورزش کشور هستند و همواره باید در پاسداشت مقام و جایگاه آنها تلاش کرد پیشکسوتان اعتبار جامه و ورزش هستند و مردم همواره احترام زیادی برای قشر پیشکسوت ورزش کشور قائل بوده و هستند، باید به پیشکسوت احترام گذاشته شود تا ورزش همچنان مسیر رشد و تعالی خود را با بهره‌گیری از تجربه این عزیزان ادامه دهد.

وی ادامه داد: وظیفه همه هیات های ورزشی است که ماهی حداقل یکبار به دیدار پیشکسوتان ورزشی بروند و جویا احوال این عزیزان بشوند و نسبت به بزرگ ترهای ورزش خود ادای احترام کنند.

سید عبدی افتخاری افزود: آقای دائمی عمر گرانبهای خود را در ورزش سپری کرده است و نباید از افتخار آفرینی این عزیز به راحتی عبور کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار