همراه اول
7. بهمن 1393 - 8:41   |   کد مطلب: 22440
نامگذاری یک سالن ورزشی به نام محمدرضا قادری
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از نامگذاری یک سالن ورزشی به نام "محمدرضا قادری" دوچرخه سوار سرطانی خبر داد.

"عبدالله جعفری" در همدان ، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر 6 سالن ورزشی اداره کل آموزش و پرورش در استان افتتاح خواهد شد که یکی از این سالن ها در ناحیه دو به احترام قادری دوچرخه سوار خوب کشومان به نام او ثبت خواهد شد.

وی یادآور شد: حرکت ارزنده دانش آموزان به احترام معلم خود بی نظیر بوده و دستگاه آموزش و پرورش به داشتن چنین معلمی و دانش آموزانی افتخار می کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر 90 سالن ورزشی در اختیار داریم که سرانه ورزشی برای هر دانش آمور همدانی 34 صدم مترمربع است. البته با توجه به جمعیت دانش آموزان این سرانه متغیر است اما با افتتاح این 6 سالن این سرانه افزایش پبدا خواهد کرد.

جعفری در ادامه درخصوص رتبه ورزش دانش آموزی همدان در کشور یادآور شد: رتبه همدان در 15 سال اخیر میانگین به بالا بوده است. سال گذشته به لحاظ تعداد نفرات اعزامی و مشکلات اعتباری رتبه خوبی کسب کردیم اما نباید فراموش کنیم که کنار گذاشتن کانون ورزشی مدارس از سال 87 بزرگترین ضربه را به پیکره ورزش قهرمانی وارد کرد. برای اینکه بتوانیم مدال های زیادی در حوزه قهرمانی کسب کنیم به فعالیت چنین کانونی نیاز مبرم وجود دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در پایان مسئولان انجمن های ورزشی را قلب تپنده این معاونت دانست و گفت: در بحث استعدادیابی انجمن های ورزشی تعامل نزدیکی با ما دارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار