همراه اول
7. بهمن 1393 - 12:06   |   کد مطلب: 22455
در آستانه هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال
دوباره بوی تبانی می‌آید!
درحالیکه لیگ برتر فوتسال رفته‌رفته به هفته‌های پایانی و حساس خود نزدیک می‌شود، بار دیگر زمزمه‌هایی در رابطه با تبانی از این لیگ پر سروصدا شنیده می‌شود.

به گزارش همدان ورزش به نقل از دانا، لیگ برتر فوتسال یکی از لیگ‌هایی است که همیشه در خود حاشیه و جنجال دارد. اتفاقات حاشیه‌ای چند هفته اخیر این رقابت‌ها از جمله درگیری در دیدار تاسیسات دریایی - فردوسی مشهد، ضرب و شتم داور در دیدار دبیری - پایاسازه تبریز، نیمه‌تمام ماندن دیدار تیم‌های حفاری – منصوری، از جمله این حاشیه‌هاست.

در واقع کمتر هفته‌ای است که لیگ برتر فوتسال ایران در خود حاشیه‌های این چنینی نداشته باشد و با آرامش کامل به پایان برسد.

در کنار همه این حواشی، این روزها زمزمه‌های دیگری هم به گوش می‌رسد.

در لیگی که یک بار در سال‌های گذشته،‌ بحث تبانی در آن به اثبات رسید و قهرمانی از یک باشگاه گرفته و به تیمی دیگر داده شد،‌ باز هم صحبت از تبانی است.

تبانی از آن بحث‌هایی است که اثبات آن بسیار دشوار است و معمولا در حد شایعه و حرف و حدیث باقی می ماند و سرانجامی ندارد.

با این وجود این روزها خیلی از فوتسالی‌ها به یکی از نتایج نسبتا عجیب در یکی از دیدارها اشاره می‌کنند که حتی رقمی که بابت باخت دریافت کرده‌اند نیز به طور دقیق عنوان می‌شود.

به ادعای بسیاری از فوتسالی‌ها، یک تیم با دریافت پولی، مقابل حریف تن به شکست داده است که قطعا با مصاحبه روز گذشته آرش جابری دبیر سازمان لیگ و تاکید او بر قاطعیت در برخورد با حواشی این چنینی، این امیدواری هست که همه گزارشات و مدارک موجود در سازمان لیگ فوتسال مورد بررسی قرار گیرد.

وی در مصاحبه خود تاکید کرده بود که در لیگ یک و لیگ برتر فوتسال اتفاقات ناخوشی در حال رخ دادن است و وی هرگز اجازه نمی‌دهد که اتفاقات سال‌های گذشته بار دیگر در فوتسال تکرار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار