همراه اول
11. بهمن 1393 - 11:25   |   کد مطلب: 22493
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان:
توسعه ورزش محلات در دستور کار است
توسعه ورزش محلات در دستور کار است
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: توسعه ورزش محلات و ایجاد لیگ‌های محلاتی برای شهر همدان در اولویت کاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است.

امیرحسین اسکندریان در گفت‌وگو با همدان ورزش  با اشاره به رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: رویکرد اصلی و محوری باشگاه شهرداری همدان شهروندمحوری است که باید برای ایجاد نشاط در بین شهروندان همدانی برنامه‌ریزی‌های مدونی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.
وی ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به عنوان نخستین نهاد در کشور توانسته در ورزش محلات سرمایه‌گذاری مطلوبی کند به طوری که امروزه رقابت‌های لیگ فوتبال محلات همدان با 90 تیم و مشارکت بیش از 2 هزار و 500 نفر برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان ادامه داد: ورزش محلات می‌تواند با معرفی نفرات مستعد به جامعه ورزشی استان زمینه‌ساز رشد و شکوفایی آینده ورزش باشد زیرا ما نفرات را در این لیگ شناسایی و آنها را آماده حضور در ورزش قهرمانی می‌کنیم.
وی بیان داشت: سال آینده قصد داریم فوتبال محلات را دستخوش تغییرات کرده و مسابقات سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان را در دسته‌های یک و 2 برگزار کنیم.
اسکندریان برگزاری لیگ کشتی محلات را خوب توصیف کرد و گفت: به طور رسمی رقابت‌های کشتی محلات همدان را با حضور 250 کشتی‌گیر در قالب 17 تیم در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان آغاز کرده‌ایم که در آینده نیز در رده‌های بالاتر آماده برگزاری این لیگ هستیم.
وی با بیان اینکه در ادامه رشد ورزش محلات به دنبال شروع لیگ والیبال محلات هستیم، ابراز داشت: توسعه ورزش محلات را ابتدا از فوتبال آغاز کردیم و سپس کشتی را احیا کردیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: برای سهولت در برگزاری بازی‌های محلات، زمینی به مساحت 10 هکتار را نیز در جاده رباط شورین انتخاب کرده‌ایم تا مجتمع ورزشی محلات در آن احداث شود.تمام هزینه‌های البسه و بیمه ورزشی ورزشکاران حاضر در لیگ‌های محلات از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تأمین می‌شود.
اسکندریان بیان کرد: برای توسعه ورزش شهروندی نیز چندین بوستان در سطح شهر همدان و حاشیه شهر شناسایی کرده‌ایم تا در آن زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال، زمین والیبال، بسکتبال، میزهای پینگ پینگ و... احداث کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار