همراه اول
12. بهمن 1393 - 9:27   |   کد مطلب: 22497
مراسم اختتامیه بیستمین دوره مسابقات لیگ شطرنج قهرمانی باشگاه های استان همدان
بیستمین دوره مسابقات لیگ شطرنج قهرمانی باشگاه های استان همدان دیروز با برگزاری دور پایان مسابقات به کار خود پایان داد.
رییس هیات شطرنج استان همدان در آیین پایانی این رقابت ها گفت: در هر هفته از مسابقات 68 بازی برگزار شد که به طور میانگین هر بازی سه ساعت به طول انجامید.

 

احمدعلی بابایی افزود: این رقابت ها در سطح کشور کم نظیر بود و هادی حیدریان سرداوری مسابقاتی را برعهده داشت که بین سنین شش تا بالای 60 سال حضور داشتند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هم در این مراسم گفت: پیشرفت های ورزش شطرنج در دوره ریاست احمدعلی بابایی بسیار ستودنی است. در سال جاری میزبانی مسابقات اوپن ابن سینا بودیم که در سطح گسترده ای برگزار شد و تمامی قهرمانان ارزنده کشورمان در این رقابت ها شرکت داشتند. دعوت از احسان قائم مقامی در چندین نوبت برای آموزش حرفه ای شطرنجبازان هم اقدام درخور تحسین هیات شطرنج استان همدان است.
رسول منعم افزود: باید توجه داشت که برگزاری مسابقات مستمر و حضور والدین در کنار فرزندان در طول مسابقات به رشد و پیشرفت ورزش قهرمانی کمک شایانی می کند. امروز خوشحالم که همه خانواده ها در کنار فرزندان خود حضور دارند و با حمایت آنهاست که شطرنجبازان انگیزه مضاعف برای کسب عنوان های قهرمانی کسب می کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروزه شطرنج یکی از رشته های فعال در استان است و برگزاری لیگ شطرنج با حضور 34 تیم نشانگر میزان فعالیت و تلاش مجموعه شطرنج استان برای پیشرفت بهتر است.
در مراسم پایانی تمامی شطرنج بازان حاضر در این دور از رقابتها تجلیل شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار