همراه اول
12. بهمن 1393 - 10:26   |   کد مطلب: 22506
تیم کاراته بانوان سامن نایب قهرمان مسابقات استان همدان شد
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات کاراته بانوان به مناسبت دهه فجر در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در همدان برگزار و تیم کاراته بانوان سامن نایب قهرمان این مسابقات شد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار ما در همدان با اشاره به نایب قهرمانی تیم کاراته سامن در مسابقات استانی اظهار داشت: بنا به دعوت کتبی هیئت کاراته استان همدان تیم کاراته بانوان (سبک کیوکوشین) روستای انوج از توابع بخش سامن در قالب تیم شهرستان ملایر به همدان اعزام شد.

وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور تیم های همدان و تویسرکان و سامن برگزار شد که در پایان این مسابقات به ترتیب تیم های همدان، سامن و تویسرکان اول تا سوم شدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به مقام های انفرادی تیم سامن در این مسابقات گفت: در رده سنی نونهالان فاطمه کولیوند مقام سوم استان و در رده سنی نوجوانان حدیث کولیوند و زهرا سرمیلی به ترتیب مقام دوم و سوم استان را کسب کردند.

رضایی عنوان کرد: همچنین در رده سنی جوانان فاطمه عسگری(مقام اول)، مینا سرمیلی و فاطمه گودرزی(مقام دوم) ومهدیه روزبهانی مقام سوم استان را به دست آوردند.

وی با اشاره به دعوت از کیک بوکسینگ کاران ملایری به جام مدیترانه بیان کرد: سه نفر از کیک بوکسینگ کاران ملایری برای شرکت در تورنومنت بین المللی جام مدیترانه ۲۰۱۵ در ترکیه دعوت شدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر یادآور شد: آرش عابدیان، سهراب بهرامی و میلاد فرجی در حکمی از سوی سازمان جهانی کمربند طلایی جی-وان که یکی از برگزارکنندگان مسابقات رزمی در کشورهای مختلف جهان است برای شرکت در تورنومنت بین المللی جام مدیترانه ۲۰۱۵ در ۸ تا ۱۰ اسفند ماه در شهر آنتالیای ترکیه برگزار می شود دعوت به عمل آمده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار