همراه اول
14. بهمن 1393 - 9:27   |   کد مطلب: 22523
دوچرخه سوار همدانی در مسابقات قهرمانی آسیا پا به رکاب می شود
رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان نهاوند گفت: دوچرخه سوار نهاوندی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند اعزام شد.
به گزارش همدان ورزش ؛ کسری قیاسی همراه با تیم ملی دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران در سی و پنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.
مسعود قیاسی با اشاره به اینکه کسری قیاسی تقریبا شش مرحله در اردوی تیم ملی حضور داشت، افزود: 10 نفر به این اردوها دعوت شده بودند که از این تعداد چهار نفر از جمله کسری قیاسی انتخاب و به مسابقات قهرمانی آسیا اعزم شدند.
رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان نهاوند با بیان اینکه کسری قیاسی از آمادگی بالایی برخوردار است، اضافه کرد: این رقابت ها در 10 رشته پیست و 2 رشته جاده و در رده سنی بزرگسالان ، امید و جوانان برگزار می شود که تیم کشورمان از شانس بسیار بالایی برای کسب مدال برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه کسری قیاسی در رده جوانان در این مسابقات به رقابت می‌پردازد، عنوان داشت: این دوچرخه سوار با استعداد استان روز پنج شنبه نهم بهمن ماه راهی این مسابقات شده است.
قیاسی گفت: کسری در رشته های استقامت، نیمه استقامت، چهار کیلومتر تیمی، سه کیلومتر انفرادی و احتمالا در دور امتیازی که در پیست برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.
وی ابراز داشت: اگر کسری قیاسی بتواند رکوردهایی را که در ایران به ثبت رساند دوباره تکرار کند می‌تواند یکی از مدال های مسابقات آسیایی را از آن خود کند.
گفتنی است؛ مسابقات آسیایی دوچرخه سواری به میزبانی تایلند از 15 بهمن ماه شروع و تا 25 بهمن ادامه دارد.
انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار