همراه اول
14. بهمن 1393 - 11:09   |   کد مطلب: 22526
فدراسیون کشتی میزبانی مسابقات اوپن را از همدان گرفت
دبیر هیئت کشتی استان همدان گفت: فدراسیون کشتی میزبانی مسابقات اوپن را از همدان گرفت.

قاسم ربیعیان در گفتگو با خبرنگارما در همدان با اشاره به گرفته شدن میزبانی بزرگترین رویداد کشتی از همدان اظهار داشت: براساس توافقها مقرر بود  رقابت های کشتی عمومی (اوپن) کشور روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در همدان برگزار شود اما فدراسیون این میزبانی را به تهران واگذار کرد.

وی با بیان اینکه فدراسیون اصرار داشت که همدان هزینه غذای تیم های شرکت کننده را بر عهده بگیرد که همدان از عهده هزینه بسیار بالای غذای تیم ها برنمی آمد، گفت: این موضوع یکی از دلایل گرفته شدن این میزبانی بزرگ از همدان بود.

وی افزود: به دلیل اینکه خوابگاه های دانشگاه بوعلی همدان به علت همزمانی آزمون دانشجوها خالی نشد نتوانستیم به طور ۱۰۰ در صد محل اسکان تیم ها را فراهم کنیم که این مسئله نیز در گرفته شدن میزبانی از همدان تاثیرگذار بود.

دبیر هیئت کشتی استان همدان با اشاره به تلاش مجموعه مسئولان همدان گفت: حضور سه هزار کشتی گیر در کنار سایر عوامل شرکت کننده تیم ها در همدان آمار بسیار قابل توجهی بود.

ربیعیان عنوان کرد: در این زمینه استاندار و معاونین استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تلاش هایی انجام دادند اما متاسفانه اسکان این تعداد نفرات در همدان در این زمان معین ممکن نبود.

وی با اشاره به تشکر ریاست فدراسیون از تلاش های همدان بیان کرد: پس از قطعی شدن عدم برگزاری این مسابقات در همدان فدراسیون کشتی در سایت رسمی زمان برگزاری رقابت های کشتی عمومی کشور را روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران اعلام کرد.

دبیر هیئت کشتی استان همدان یادآور شد: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد میزبانی همدان در رویدادهای بزرگ در مسابقات کشتی باشیم چراکه همدان در سال جاری در میزبانی فینال لیگ کشتی باشگاه ها و قهرمانی جوانان نشان داد که توانایی برگزاری میزبانی های بزرگ را دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار