همراه اول
15. بهمن 1393 - 11:13   |   کد مطلب: 22536
برگزاری دومین اردوی آمادگی تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان دختر و پسر
دومین اردوی آمادگی تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان دختر و پسر در رشته‌های سرعت، سرطناب و بلدرینگ به میزبانی همدان برگزار می شود.
دومین اردوی آمادگی تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان دختر و پسر در رشته‌های سرعت، سرطناب و بلدرینگ به میزبانی همدان برگزار می شود.این اردو از 21 بهمن به مدت سه روز در سالن صخره نوردی فرهاد میرزا جانی برگزار خواهد شد.
مریم جودکی و مهسا علیمردانی از استان مرکزی، مینا آرامیده از زنجان، فاطمه منتظری و شقایق اسکندری از فارس، سارا انصاریان و سرورانصاریان از ایلام، نگین نجفی از زنجان، عاطفه رضوی فارس، المیرا قربان زاده از تهران، سیده افسانه میر احمدی بابا حیدری و ساحل مایلی فریدیی از اصفهان و زهره هاشم زاده از خراسان رضوی دعوت شدگان به این اردو در بخش بانوان هستند. همچنین علی نجفی، مرتضی فیضی، علی احمدی، علی الله وردی، پوریا رسولی و محمدرضا بیگدلی از زنجان، محمدرضا کریمی از گلستان، محمدحسین دسترنج از کرمانشاه، علی آرامش از لرستان، سجاد مستجاب الدعوه ، محمدمهدی جلیلی، عارف امیدفر، ابوالفضل حسین پور از خراسان رضوی، صالح سرچشمه پور از تهران، مهدی علیپور از قزوین و محسن عبداللهی از فارس دعوت شدگان به این اردو در بخش جوانان ونوجوانان پسر هستند. لازم به ذکر است با توجه به اینکه تا پایان سال 93 مسابقات متعددی در تهران و شهرستان‌ها (جام فجر و...) برگزار می‌شود، حضور و کسب نتایج در امتیاز نفرات محاسبه خواهد شد.
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار