همراه اول
16. بهمن 1393 - 10:02   |   کد مطلب: 22541
برگزاری بزرگترین تورنمنت کشتی دنیا در سالن 12 هزار نفری آزادی
بزرگترین تورنمنت کشتی دنیا از امروز پنج شنبه و جمعه هفته جاری(16 و 17 بهمن ماه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار می شود.
به گزارش همدان ورزش ؛ رقابت های کشتی عمومی(اوپن) در سه رده ای سنی(نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) و دو رشته آزاد و فرنگی بروی پانزده تشک به صورت همزمان بعنوان یکی از مراحل انتخابی تیم ملی و با حضور نماینده اتحادیه جهانی کشتی برگزار می شود.
تیم همدان در رشته آزاد را در رده سنی نوجوانان را 16 نفر، جوانان را 20نفر، و بزرگسالان را 12 نفرتشکیل می دهند و 5 مربی این تیم ها را همراهی می کنند و در رشته فرنگی در رده سنی نوجوانان 8 نفر، در رده سنی جوانان 12 نفر و در رده سنی بزرگسالان هم 8 نفر به این رقا بتها اعزام می شود و10مربی هم با تیم های آزاد راهی این رقابتها می شوند.
سرپرستی این تیم های اعزامی را رضا سامعی بر عهده دارد.
این رقابت ها در برنامه های حفظ کشتی در المپیک اهمیت بالایی دارد، و قرار است مستندات آن در این زمینه به IOC ارسال شود.
همچنین مدیریت رکوردهای جهان گینس نیز نامه فدراسیون کشتی ایران برای ثبت بزرگترین تورنمنت کشتی دنیا را که با نام گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می شود، پذیرفته است و قرار است مستندات پس از رقابت ها برای ثبت در کتاب رکوردهای جهان گینس ارسال شود.
تماشای این مسابقات برای علاقمندان به ورزش ملی کشور رایگان است
همچنین 160 داور بین المللی و ملی قضاوت رقابت های عمومی کشتی کشور را برعهده خواهند داشت.
رقابت های عمومی کشتی (open) کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر، با حضور سه هزار کشتی گیر و بر روی 15 تشک برای اولین بار در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.
انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار