همراه اول
18. بهمن 1393 - 11:55   |   کد مطلب: 22553
پاس همدان به دنبال پیروزی در نیم فصل دوم فوتبال
هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان درحالی آغاز می شود که در گروه دوم پاس همدان در خانه به دنبال کسب اولین پیروزی در نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال است.

هفته گذشته سوت قطار لیگ دسته اول فوتبال با انجام ۱۲ بازی در گروه الف و ب در جای جای کشورمان به صدا درآمد و در این هفته تیم فوتبال پاس همدان میهمان گل گهر سیرجان بود که دو تیم به تساوی یک بر یک در این بازی رضایت دادند.

در هفته دوازدهم و در گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال تیم صدرنشین مس رفسنجان در خانه فولاد یزد دست به کار بزرگی زد و با دو گل این تیم را در خانه خود شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد تا کار را برای تیم های تعقیب کننده در هفته های آینده سخت تر کند.

دیگر تیم مدعی این گروه سیاه جامگان مشهد نیز در بندرعباس حریف خود را با دو گل در خانه اش زمینگیر کرد اما دیدار تیم مدعی نفت آبادن و اتکا گرگان به دلیل عدم حضور تیم گرگانی در زمین به دلیل اعتصاب این تیم از مشکلات مالی به تعویق افتاد که به احتمال زیاد نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تیم آبادانی اعلام خواهد شد.

پاس همدان

اما تیم پارسه تهران که بدون سرمربی نتایج خوبی را کسب می کند و تنها تیمی است که موفق شد در نیم فصل اول تیم صدرجدولی مس رفسنجان را شکست دهد در هفته گذشته تیم بحران زده راهیان کرمانشاه را با یک گل شکست داد و کم کم خود را به جمع مدعیان اضافه کرد و تنها تساوی هفته دوازدهم نیز بین دو تیم داماش گیلان و شهرداری تبریز رقم خورد.

امروز هفته سیزدهم لیگ دسته اول برگزار خواهد شد و در حساس ترین دیدار گروه دوم دو تیم مدعی و بالانشین نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد در آبادان به مصاف یکدیگر می روند که نتیجه این دیدار برای سایر مدعیان از حساسیت بالایی برخوردار است.

همچنین تیم صدرنشین جدول مس رفسنجان باید از تیم گل گهر سیرجان پذیرایی کند و در این هفته همدانی ها نیز میزبان تیم داماش گیلان هستند که این دیدار اولین دیدار خانگی پاسی ها در نیم فصل دوم است.

شرایط جدول رده بندی گروه دوم به گونه ای است که کوچکترین غفلت پاس همدان در این دیدار باعث می شود که این تیم از جمع تیم های مدعی جدا شود و به همین علت امتیاز این دیدار برای همدانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پاس همدان

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به آمادگی بازیکنان پاس اظهار داشت: تیم پاس در هفته گذشته نیز در خانه گل گهر سیرجان بازی زیبایی را به نمایش گذاشت و مستحق کسب سه امتیاز بازی بود.

داوود مهابادی افزود: فکر نمی کنم تا به امروز تیمی توانسته باشد در زمین گل گهر سیرجان این تیم را تحت فشار قرار دهد اما تیم پاس در این دیدار کاملا سوار بر بازی بود و توپ و مالکیت زمین را در اختیار داشت.

وی با بیان اینکه در چندین صحنه موقعیت های 100 درصدی را بازیکنان پاس از دست دادند، گفت: همچنین داور بازی در این دیدار دو پنالتی پاس را نادیده گرفت و در مجموع همه این شرایط دست به دست هم داد که با تساوی از زمین گل گهر خارج شویم.

مهابادی با اشاره به دیدار امروز پاس برابر داماش گیلان بیان کرد: در طول هفته آنالیز خوبی از تیم داماش انجام دادیم و شناخت خوبی را از نقاط ضعف و قوت این تیم داریم.

پاس همدان

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: داماش نیز یکی از تیم های خوب گروه ما است و با توجه به جایگاه این تیم در جدول و نتایج هفته های گذشته و سرمربی خوبی که این تیم دارد کار آسانی را برابر این تیم در همدان نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در بازی های خانگی محکوم به کسب امتیاز کامل هستیم، گفت: شرایط در جدول رده بندی گروه دوم به گونه است که نباید امتیازی از دست دهیم و به ویژه در دیدارهایی که در همدان برگزار خواهیم کرد باید امتیاز کامل را کسب کنیم تا بتوانیم خود را به صدرجدول نزدیک کنیم.

مهابادی با بیان اینکه در نیم فصل دوم تیم فوتبال پاس همدان نیاز ویژه ای به حمایت هواداران دارد، گفت: در فوتبال هواداران یاردوازدهم تیم ها هستند و حضور همدانی ها و هواداران تیم فوتبال پاس در ورزشگاه برگ برنده ما در بازی های خانگی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: همانطور که هواداران در نیم فصل اول ما را در همدان تنها نگذاشتند امیدوار هستیم در نیم فصل دوم این حمایت ها چندین برابر شود.

پاس همدان

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به شرایط تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: بازیکنان در شرایط آمادگی جسمی و روانی خوبی قرار دارند و در این هفته آماده کسب برد در دیدار خانگی برابر تیم داماش گیلان هستند.

تمام تیم ها با جنگندگی بسیار بیشتر از نیم فصل اول برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت

ابراهیم محمودی افزود: شرایط بازی ها در نیم فصل دوم بسیار متفاوت است و تمام تیم ها با جنگندگی بسیار بیشتر از نیم فصل اول برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه نیم فصل دوم جای انجام اشتباه وجود ندارد، گفت: کوچکترین اشتباه در نیم فصل دوم موجب خواهد شد که از جمع مدعیان فاصله بگیرم و جای جبران نیز باتوجه به تعداد بازی ها وجود نخواهد داشت به همین علت باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

محمودی عنوان کرد: تیم پاس در این فصل مدعی صعود به لیگ برتر است و این پتانسیل در بازیکنان پاس وجود دارد و تنها حمایت هواداران و مسئولین می تواند راه را هموارتر کند.

پاس همدان

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار امروز پاس برابر داماش گیلان گفت: داماش به علت اینکه به تازگی از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرده و شخصیت تیم های لیگ برتری را در خود حفظ کرده است و با توجه به شرایطی که این تیم در جدول رده بندی دارد به طور قطع دیدار سختی را پیش رو داریم.

وی یادآور شد: بازیکنان برای کسب نتیجه کامل در دیدارهای خانگی مصمم هستند و می دانیم که نباید در هیچ یک از دیدارهای خانگی امتیازی را از دست دهیم و در این دیدارها محکوم به برد هستیم.

محمودی با درخواست از هواداران گفت: در دیدارهای خانگی حضور هواداران بسیار حائز اهمیت است و می تواند باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان و تحت فشار قرار دادن حریفان مقابل شود.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: هواداران اگر خواهان بازگشت دوباره این تیم به لیگ برتر هستند نباید پاس را در ورزشگاه قدس تنها بگذارند و باید همه دست به دست هم دهیم تا شاهد بازگشت تیم ریشه دار پاس به لیگ برتر باشیم.

‌برنامه هفته سیزدهم گروه ب:

نفت آبادان-سیاه جامگان مشهد

پاس همدان-داماش گیلان

مس رفسنجان-گل گهر سیرجان

راهیان کرمانشاه-فولاد یزد

شهرداری تبریز-شهرداری بندرعباس

اتکا گرگان-پارسه تهران

جدول لیگ یک گروه ب:

 

ردیف

تیم

بازی ها

امتیاز

۱

مس رفسنجان

۱۲

۲۷

۲

سیاه جامگان

۱۲

۲۲

۳

نفت آبادان

۱۲

۲۱

۴

پاس

۱۲

۲۰

۵

پارسه

۱۲

۱۹

۶

داماش

۱۲

۱۵

۷

گل گهر 

۱۲

۱۳

۸

فولاد یزد

۱۲

۱۳

۹

شهرداری تبریز

۱۲

۱۱

۱۰

شهرداری بندرعباس

۱۲

۱۱

۱۱

راهیان کرمانشاه

۱۲

۱۰

۱۲

اتکا گرگان

۱۲

۵

دیدگاه شما

آخرین اخبار