همراه اول
21. بهمن 1393 - 8:30   |   کد مطلب: 22577
مشعل جشنواره زمستانی در همدان روشن شد
جشن ورزشی انقلاب با حضور معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در سالن ابن‌سینای همدان برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش ؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر جشن ورزشی انقلاب توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان در تالار ورزشی ابن سینای این شهر برگزار شد.

در این جشن معاون فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان، ابراهیم کارخانه‌ای و امیر خجسته نمایندگان مردم همدان در مجلس، تنی چند از مسئولان ستادی استان، روسای هیئت‌های ورزشی استان و ... حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم رژه هیئت‌های ورزشی شامل رزمی، ووشو، کونگ‌فو، ژیمناستیک، رزم‌آوران، دوچرخه‌سواری، تکواندو و بومی و محلی تدارک دیده شده بود که سپس ورزشکاران باستانی و دوچرخه‌سواران تریال با اجرای حرکات نمایشی برنامه را ادامه دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادگار عظیم امام راحل است که امروز ما می‌توانیم در این آرامش چنین فضایی را تدارک ببینیم.

سیدعبدی افتخاری ادامه داد: خوشبختانه ورزشکاران استان در عرصه‌ ملی و فراملی با درخشش خود نام ایران را در جهان طنین‌انداز کرده‌اند تا به سهم خود پایتخت تاریخ و تمدن ایران را سربلند کنند.

وی اضافه کرد: امروز استان همدان با تکیه بر ورزشکاران بزرگ و نامی عناوین مختلفی کسب کرده و امیدواریم روند رو به رشد ورزشکاران استان تداوم داشته باشد و سکوهای فراملی توسط آنها فتح شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار