همراه اول
22. بهمن 1393 - 9:31   |   کد مطلب: 22590
به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ متن بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان به این شرح است:

بسمه تعالی

والفجر و لیال عشر

دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و مقطع رهایی ملت ایران است. مقام معظم رهبری

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در زمانی جشن می گیریم که سی و شش سال از پیروزی شیرین آن می گذرد، انقلابی که بعد از ظهور اسلام بی نظیرترین نظام ایدئولوژیک، فرهنگی و سیاسی حاکم در طول تاریخ بشری  بوده است، البته آنچه در تاریخ معاصر ثبت است گویای این مطلب است که این اتفاق مبارک در دنیا به مذاق ابرقدرتهای شرق، غرب و حتی دنیای متمدنی که دم از آزادی اندیشه می زد خوش نیامد، و نقاب از چهره برداشته و برخلاف ادعای خود از روزهای نخستین شکل گیری نظام اسلامی تمام توان مادی ، معنوی و رسانه ای خود را جهت براندازی بکار گرفتند، و نقشه هایی  به اجرا گذاشته شد که هر کدام آن برای براندازی یک نظام کفایت می کرد که به حول و قوه الهی تک تک آنها به شکست انجامید.  البته دشمنان پر زر و زور مأیوس نشدند و با تغییر استراتژی اقدام به ایجاد فتنه و حتی کودتای مخملی نمودند که به لطف الهی به نتیجه ای نرسیده و همچون گذشته در مقابل ملت بصیر و انقلابی ایران روسیاه و تحقیر شدند. البته این پیروزی ها و ذلت ابرقدرتها، با نفس قدسی حضرت روح الله(ره)، جانفشانی شهدا و رزمندگان و هدایت های خلف صالح حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) و تبلور ایمان در دل مردم بدست آمد.

نسل کنونی انقلاب نیز با پیروی از مسیر حضرت روح الله (ره) این نهال نوپای جمهوری اسلامی را به حدی از اقتدار رسانده اند که با وجود تمام تحریم ها جز کشورهای برتر دنیا در علوم و فناوری ها مختلف هستیم، و حتی به موقعیتی دست یافته ایم که صحنه مبارزه با استکبار جهانی را هزاران کیلومتر دورتر از خاک وطن در پشت مرزهای رژیم صهیونیستی برده ایم.

دشمنان نیز که دیگر توان جلوگیری از پیشرفت های ایران اسلامی را ندارند در سناریویی سخیف بی احترامی به مقدسات را سرلوحه کار خود قرارداده است. که این حاکی از عجز و ناتوانی ایشان دارد.

حال که نظام اسلامی به برکت امام(ره) و خون شهیدان به این مرتبه از اقتدار رسیده است پیمان می بندیم با پیروی از امام خامنه ای (حفظه الله) در جهت حفظ و اعتلای نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و با توان داخلی اقتصاد و فرهنگ کشور را با عزم ملی و مدیریت جهادی به مراحل بالاتر رشد و پویایی برسانیم. به امید آنکه جزء زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت باشیم تا با قیام حضرتش دوره جاهلیت مدرن به سرآید. و عالم هستی از عدل الهی سیراب گردد.

در پایان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر ، ورزشکاران استان همدان نیز با لبیک به ندای رهبری ، همگام با امت حزب الله در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند یافت و با امام ، رهبری و شهیدان تجدید میثاق خواهند نمود تا همچون گذشته عظمت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار