همراه اول
7. خرداد 1396 - 11:00   |   کد مطلب: 22603
عزم جدی تیم پاس همدان به منظور راه یابی به لیگ برتر کشور
مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: تمامی بازیکنان این تیم چه نفرات اصلی و چه بازیکنان ذخیره با یکدیگر هم قسم شده اند تا در فصل جاری تیم را به سر منزل مقصودش برسانند.

مجتبی زارع در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش با اشاره به اتحاد و همدلی در تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: تمام اعضای تیم برای کسب موفقیت، یک دل و متحد هستند و این بهترین اتفاق ممکن در یک تیم فوتبال است.

وی اظهارکرد: تمامی بازیکنان پاس چه نفرات اصلی و چه بازیکنان ذخیره با یکدیگر هم قسم شده ایم تا در فصل جاری تیم را به سر منزل مقصودش برسانیم.

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان افزود: عقبه تیم فوتبال پاس همدان نشان از بزرگی این تیم دارد و باید این تیم به جایگاه اصلی خود یعنی لیگ برتر کشور بازگردانده شود.

زارع با تقدیر از همه کسانی که این تیم را هم راهی می کنند؛ عنوان کرد: هیئت مدیره و مدیریت پاس تا این هفته تمام تلاش خود را انجام داده و حمایت های خوبی از تیم صوت گرفته است.

وی افزود:  مردم همدان نیز در هفته گذشته و دیدار برابر داماش با حضور خود در ورزشگاه دل گرمی بسیار زیادی به تیم دادند.

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: باید در دیدارهای حساس پیش رو بسیار بیشتر از گذشته تلاش کنیم تا با یاری پروردگار و کسب امتیازهای حساس و صعود به صدرجدول و قهرمانی در این گروه پاس را لیگ برتری کنیم.

زارع با اشاره به کادرفنی پاس بیان کرد: حضور یک مربی باتجربه در راس کادرفنی پاس باعث شده تا در این فصل وزنه فنی پاس در کفه ترازو سنگینی کند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار