همراه اول
27. بهمن 1393 - 9:16   |   کد مطلب: 22624
همدان میزبان مسابقات جایزه بزرگ تریال کشور/ پیش بینی حضور 30 تریال سوار حرفه ای در این دوره از مسابقات
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان گفت: همزمان با هشتمین جشنواره زمستانی استان همدان مسابقات کشوری جایزه بزرگ تریال در همدان برگزار می شود.

علی ثقفی در گفت‌وگو با  خبرنگار همدان ورزش، اظهار داشت: هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان این استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در صدد برگزاری هرچه باشکوه این مسابقه در استان است.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها یکشنبه سوم اسفند ماه آغاز و در دو روز برگزار می‌شود، افزود: رقابت‌های جایزه بزرگ تریال کشوری در دو کلاس 20 و 26 و در بوستان ارم شهرستان همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان اظهار کرد: نحوه اطلاع‌رسانی و چگونگی اعزام تیم‌ها با همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری صورت گرفته و هیئت‌های استانی تا پنجشنبه برای حضور در این رقابت‌ها فرصت ثبت‌نام و اعلام حضور دارند.

ثقفی با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما حضور حداقل 30 تریال‌سوار حرفه‌ای در این مسابقات است، تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب یک میلیون تومان، 750 هزار تومان و 500 هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این مسابقات در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج اسکان مییابند، گفت: به نفرات حاضر در این دوره از رقابت‌ها یادبود شرکت در مسابقات و همچنین لوح و یادبود جشنواره زمستانی همدان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار