همراه اول
27. بهمن 1393 - 10:44   |   کد مطلب: 22628
بمب انگیزه شاگردان مهابادی در مقابل شوک شهرداری
تیم پاس همدان در ادامه روند موفقیت های خود توانست مقابل شهرداری بندرعباس به برتری دست یابد و به رتبه دوم جدول صعود کند.

به گزارش همدان ورزش ؛ در این دیدار که در بندرعباس برگزار شد تیم پاس همدان با نتیجه یک بر صفر مقابل شهرداری بندرعباس به پیروزی دست یافت.

نمای کلی

هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشور

ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

 

شهرداری بندرعباس: صفر

پاس همدان: یک

 

گل: مجتبی زارع دقیقه 45

 

داور: مجید پورعلی

کمک ها: مهدی عالیقدر – مهدی سیفی

داور چهارم: عقیل جهانبازی

 

ترکیب تیم پاس همدان: مهرداد بشاگردی، مجتبی زارع (دقیقه 68 – محمود محمدی)، مجتبی محبوب مجاز (دقیقه 86 - صمد اکبری)، محسن آذرباد، محمد برجلو (دقیقه 62 – سعید خردمند)، اسحاق سبحانی، پیمان نامور، نادر هوشیار، محسن حمیدی، وحید جلالی نیا، اکبر بختیاری

سرمربِی: داوود مهابادی

 

ترکیب تیم شهرداری بندرعباس: شهرام مهربان، مکی شریفی، علی جهانگیری، علیرضا رمضانی، رضا مردانی، جواد ماهری (دقیقه 58 – دانیال عامری)، ابوطالب قنبری (دقیقه 74 – محمدباقر زعفرانی)، نیما دلاوری، محمد باقر یعقوبی (دقیقه 83 – بابک عبدالله زاده)، سعید عنافچه، علی امیری.

سرمربی: عبدالمجید باقری نیا

 

شرح گل: پاس طلایی محسن آذرباد با فرار زیبای مجتبی زارع همراه شد و این مهاجم باهوش و سرعتی پاسی ها از خروج دروازه بان حریف نهایت استفاده را کرد و توپ را از بالای سر او به درون دروازه انداخت.

 

شرح بازی: پاس در 30 دقیقه نخست بازی محتاطانه بازی کرد و شرجی بودن دمای هوا باعث برهم زدن تمرکز بازیکنان شده بود اما از دقیقه 30 شاگردان مهابادی با تسلط بر بازی و ارسال های بلند به قصد راه انداختن مجتبی زارع توانستند گل پیروزی بخش را به ثمر برسانند.

 

شهرداری بندرعباس که چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم به آب و آتش زد و در یکی از مهمترین صحنه نیز مهرداد بشاگردی سنگربان پاس از گوشه دروازه با عکس العملی تماشایی مانع از گل تساوی بخش حریف شد.

 

بشاگردی در نیمه دوم چند خروج مسلط را انجام داد و مانع از فرصت طلبی حریف شد. محسن آذرباد نیز یکی از خوب های تیم پاس در این بازی بود که بارها تاثیر لازم در دفاع و حمله پاس داشت.

 

پاسی ها پس از گل بیشتر سعی در حفظ نتیجه و اداره بازی داشتند و در نهایت توانستند به سه امتیاز مهم دست یابند.

 

اتفاق ویژه: تماشاگران شهرداری بندرعباس از ابتدای بازی اقدام به فحاشی علیه تیم پاس کردند. در دقایق بازی نیز این تماشاگران با الفاظ نادرست چند بازیکن شهرداری را مورد لطف قرار دادند!

انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار