همراه اول
28. بهمن 1393 - 9:32   |   کد مطلب: 22635
 پس از 8 سال انتظار مردم لالجین، استخر سرپوشیده این شهر افتتاح شد
استخر سرپوشیده لالجین پس از هشت سال از آغاز عملیات عمرانی آن با حضور نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار همدان و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ معاون وزیر و رئیس شرکت ساخت و توسعه امکان ورزشی در این  مراسم با بیان اینکه استخر نیاز حداقلی همه استان‌هاست و باید در هر شهر وجود داشته باشد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با بضاعت کمی که در حال حاضر وجود دارد، نیازهای حداقلی مردم را با احداث سالن‌های چندمنظوره رفع کنیم.

مصطفی مدبر با بیان اینکه این اقدامات چندان نیز بزرگ نیست و از نیازهای اولیه هر شهر به حساب می‌آید، افزود: همدان منطقه ورزشکارخیزی است و ما را بر این می‌دارد که در استان فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی زیادی در همدان تعریف شده، تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر این پروژه‌ها به ثمر بنشیند و شاهد ارتقای مقام‌های قهرمانی و افزایش سرانه ورزشی در این استان باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه امیداورم در این استان گام‌های بزرگی برداریم، ادامه داد: ورزش همگانی برای مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و وزارت ورزش و جوانان نیز توجه ویژه‌ای در این حوزه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جدید که سال تلاش برای ورزش و جوانان است، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ایجاد مجموعه‌های ورزشی بیشتری را شاهد باشیم. بهره‌برداری از استخر لالجین با 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر که استخر سرپوشیده به بهره‌برداری رسیده، 700 میلیون تومان بدهی به پیمانکار وجود دارد.

سید عبدی افتخاری با اشاره به اینکه زیربنای این پروژه یک‌هزار و 420 مترمربع است، اظهار کرد: در این استخر فضاهای مناسب برای آموزش و استقرار هیئت‌های شنا و نجات غریق پیش‌بینی شده است.

وی با تأکید بر اینکه اعتبار این پروژه تاکنون 2 میلیارد و 200 میلیون تومان است، افزود: بخشی از این اعتبارات مربوط به سال‌های گذشته است و اگر امروز بخواهیم این استخر را احداث کنیم به 4 میلیارد تومان نیاز داریم.

در پایان این مراسم از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز و پیمانکاران آن با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار