همراه اول
30. بهمن 1393 - 11:44   |   کد مطلب: 22646
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در صورت تامین اعتبار از قهرمانان ورزشی فراملی استان در سال 93 تجلیل شده و افتخار‌آفرینی‌های ورزشکاران خوب استان بی پاسخ نخواهد ماند .

سیدعبدی افتخاری در گفت و گو با خبرنگار همدان ورزش، با بیان اینکه تقدیر از مدال‌آوران و افتخار‌آفرینان ورزشی همواره در اولویت کاری این اداره کل قرار داشته است، اظهارداشت: امثال تشکری افتخار این استان محسوب می‌شوند که باید مورد تجلیل قرار گیرند و بدون تردید خانواده ورزش، افتخار‌آفرینی‌های ورزشکاران خوب استان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

وی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار امسال هم مثل سنوات گذشته از قهرمانان فراملی همدان تجلیل خواهد شد، تاکید کرد: سال گذشته اواسط بهمن ماه بود که به همت اداره كل ورزش و جوانان استان همدان، از 41 داور، مربي و ورزشكار مدال آور در بازي هاي جهاني، آسيايي و بين المللي در سال 92 تجليل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: به هیات های ورزشی استان اعلام کرده ایم که قهرمانان فراملی خود در سال 93 را شناسایی کنند تا در صورت تامین اعتبار در اسفند ماه از آنان تجلیل کنیم.

افتخاری اضافه کرد: دستگاه ورزش همواره قدردان افتخارآفرینی ورزشکاران بوده و امسال هم نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از قهرمانان فراملی و مدال آور در میادین آسیایی، جهانی و بین المللی تقدیر کنیم.

وی یادآور شد: به احتمال فراوان بیش از 150 ورزشکار توسط هیات ها شناسایی و در صورت تامین اعتبار اسفند ماه از آنان تجلیل می کنیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

با عرض سلام و خداقوت خدمت همکاران ارجمند سایت وزین ورزشکاران همدان به پیوندهای مفید پایگاه خبری تحلیلی آوای ماغرکهگیلویه و بویراحمد در بخش سايت هاي خبري کشور در صفحه پیوندها به آدرس: http://avayemaghar.ir/link/61849 اضافه شد. باعث افتخار ماست که سایت بنده را در بخش پیوندهای سایت وزین ورزشکاران همدان اضافه کنید. آماده هر گونه تبادل لینک با سایت ارزشمند شما هستیم. با تشکر/سید علمدار تقوی-مدیر مسئول سایت خبری آوای ماغر کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه شما

آخرین اخبار