همراه اول
3. اسفند 1393 - 11:09   |   کد مطلب: 22666
مدیرعامل: هواداران کلید لیگ برتری شدن پاس هستند
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: هواداران کلید لیگ برتری شدن پاس هستند و امیدواریم در بازی امروز مقابل سیاه جامگان شاهد حضور پرشمار آنها در ورزشگاه باشیم.

'بهرام یدی' در همدان اظهار کرد: برای پیروزی در بازی فردا مقابل سیاه جامگان نیاز مبرم به حمایت همه جانبه هواداران داریم و تشویق ها بدون تردید انگیزه بازیکنان برای تحقق این هدف مهم را دوچندان می کند.

وی بیان کرد: بازی فردا برای هر دو تیم حایز اهمیت است و تیم پیروز تغییراتی را در بالای جدول ایجاد می کند که البته در صورت نتیجه نگرفتن مس رفسنجان، تیم برنده می تواند به صدر جدول تکیه بزند.

یدی در ادامه با قدردانی از حمایت های هیات مدیره باشگاه پاس گفت: روز گذشته نشست هیات مدیره به ریاست 'محمدناصر نیکبخت' استاندار همدان برگزار شد و اعضا درباره مباحث مالی و مدیریتی باشگاه تبادل نظر کردند.

مدیرعامل پاس خاطرنشان کرد: هدایت مدیره نیز حمایت همه جانبه برای تحقق اهداف این فصل پاس دارد و انتظار داریم حمایت های صورت داده به موقع باشد.

وی افزود: تیم پاس به لحاظ فنی عملکرد بسیار خوبی را در فصل جاری داشته است و تنها انتظار بازیکنان نیز حمایت از سوی هواداران و مسوولان است.

وی با قدردانی از حمایت ویژه رسانه های خبری از تیم پاس گفت: رسانه ها هدایت گر بسیار خوبی هستند و تاکنون با نقدهای سازنده و کارشناسانه توانسته اند به ما کمک کنند.

وی یادآور شد: در ادامه راه به حمایت هواداران، مسوولان و رسانه ها بیشتر نیاز داریم چرا که لیگ برتری شدن پاس می تواند به همگان ثابت کند که همدان از پتانسیل بالا در فوتبال برخوردار است.

وی درباره شرایط تیم پاس برای بازی فردا مقابل سیاه جامگان مشهد گفت: فردا به جز 'محمدصادق کرمی' سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

تیم پاس همدان بعدازظهر فردا در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان سیاه جامگان مشهد است.

پاسی ها هم اکنون با 26 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار دارند.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار