همراه اول
10. اسفند 1393 - 8:40   |   کد مطلب: 22725
با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی
بزرگترین سالن ورزش باستانی غرب کشوراحداث شد
بزرگترین سالن ورزش باستانی غرب کشوراحداث شد
نخستین سالن ورزش باستانی خیرساز کشور با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در روستای جوراب از توابع شهرستان ملایر افتتاح شد.

به گزارش همدان ورزش؛رییس اداره ورزش و جوانان ملایر در آیین افتتاح این طرح ورزشی گفت: این سالن باستانی که بزرگترین سالن در غرب کشور است توسط حاج حسن توکلی یکی از خیرین روستای جوراب احداث شده است.

مهدی رضایی اظهار کرد: این سالن دارای مساحت 330 مترمربع است و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال ساخته شده است.

وی ادامه داد: سالن باستانی علی بن ابیطالب(ع) روستای جوراب چهارمین سالن باستانی شهرستان ملایر است که ساخته می شود و این مجموعه دارای بخش های دیگری چون سالن استخر، کشتی، فوتسال و والیبال است.

رضایی بیان کرد: روستای جوراب در رشته باستانی قهرمان پرور است و پنج قهرمان باستانی دارد که در میادین ملی و کشوری مدال کسب کرده اند.

وی گفت: این فرد خیر ملایری در راستای توسعه ورزش روستایی و جلوگیری از انحراف جوانان و روی آوردن آنها به امر ورزش، تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال در روستای جوراب هزینه کرده و دو سالن سقف بلند ورزشی، سه سالن کشتی، باستانی، استخر، کتابخانه و حوزه علمیه در این روستا احداث کرده است.

رضایی ادامه داد: سید سجاد موسوی، علی کریمی، علی شفق، محمدحسین بشیری، داود چهاردولی و حسین بشیری از جمله قهرمانان باستانی کار ملایری در عرصه ملی و کشوری هستند.

در حال حاضر حدود 700 ورزشکار باستانی کار در شهرستان ملایر فعالیت می کنند.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار