همراه اول
10. اسفند 1393 - 22:44   |   کد مطلب: 22735
عیسائیان: با وجود قطعی شدن قهرمانی‌ بازی خوبی مقابل گاز داشتیم
فراتی: با رفتنم فرصت بازی برای جوان‌ترها فراهم می‌شود/خیلی‌ها آرزوی بازی در گاز را دارند
بازیکن تیم بسکتبال بانوان گاز تهران درباره خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی گفت: بعد از 14 سال در نظر دارم این فرصت را به جوان‌ترها بدهم.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، تهمینه فراتی بازیکن تیم بسکتبال بانوان گاز تهران درباره خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی، گفت: بعد از 14 سال و کسب عناوین مختلف و همچنین کسب قهرمانی در مسابقات دانشجویان جهان از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم تا جایم را به بازیکنان جوان بدهم. گاز تیمی است که خیلی از جوانان آرزوی بازی در آن را دارند و می‌خواهم با رفتنم این فرصت در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی درباره ادامه کارش، اظهار داشت: با مربیگری کارم را ادامه می‌دهم. البته من عضو شورای مرکزی ورزش نفت هستم و تنها خانمی هستم که در این شورا عضویت دارم و تلاش می‌کنم که نه تنها از بسکتبال، بلکه در رشته‌های دیگر هم از بانوان حمایت کنم.

تینا عیسائیان، بازیکن ملی‌پوش آرارات نیز درباره قهرمانی این تیم در سوپرلیگ بسکتبال بانوان، گفت: مسابقات امسال خوب بود و تیم‌های قدرتمندی در لیگ حضور داشتند. در بازی با گاز هم مانند همیشه طبق روال جلو افتادیم و با وجود بازی پرفشاری که روز پنجشنبه داشتیم و قهرمانی‌مان قطعی شده بود بازهم در دیدار با گاز خوب بازی کردیم و با برد قهرمان شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که مربیان و بازیکنان اعتقاد دارند شما در هر تیمی باشید آن تیم قهرمان است، تصریح کرد: فکر می‌کنم همین طور باشد. امکان دارد سال آینده تیمم را تغییر دهم تا این حرف را ثابت کنم، اگرچه قبلا در بازی در دانشگاه آزاد آن را ثابت کردم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار