همراه اول
10. اسفند 1393 - 22:47   |   کد مطلب: 22736
هفت بازیکن میزان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی از سوی کواچ به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس؛ ابراهیمی، سرپرست تیم والیبال میزان با اعلام این مطلب که 7 بازیکن میزان به تیم ملی دعوت شده‌اند، اظهار داشت: دیدار با میزان در حضور کواچ، سرمربی تیم ملی ایران و در خانه والیبال تهران برگزار شد.

سرمربی تیم ملی ایران از تیم میزان خراسان مهدی مهدوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، فرهاد ظریف، علیرضا مباشری، رحمان داودی و امین علوی خراسان را انتخاب تا تیم ملی را در بازی‌های پیش روی یاری کنند.

ابراهیمی افزود: با توجه به اینکه تیم ملی ایران باید در بازی های جام واگنر در لهستان و لیگ جهانی با تیمهای قدرتمند جهان مبارزه کند سال سختی را خواهد داشت. حضور هفت بازیکن میزان خراسان در جمع دیگر ملی پوشان ایران باعث شد بازیکنان میزان خراسان با روحیه قوی تری بقیه بازی‌های لیگ را دنبال کنند.

سرپرست میزان خراسان با اشاره به اینکه امین علوی جوان اول والیبال خراسان که در بازیهای لیگ برتر خوش درخشیده بود برای اولین بار در جمع برزگسالان تیم ملی ایران دعوت شده است گفت: علوی مزد شایستگی خود را گرفته است و استحقاق این را داشت تا پیراهن تیم ملی بزرگسالان ایران را بر تن کند.

وی گفت: در بازی با تیم نوین کشاورز تهران مباشری و داودی با بازی هماهنگ خود نشان دادند که می توانند تیم ملی را در رقابتهای پیش روی به خوبی یاری کنند آنان در حضور کواچ بار دیگر ثابت کردند که در قد و قواره تیم ملی هستند.

ابراهیمی افزود: مهران‌پور آنالیزور میزان خراسان و سیامک افروزی فیزیوتراپ هم به مانند سال گذشته تیم ملی را در مسابقات بین المللی یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار