همراه اول
11. اسفند 1393 - 12:39   |   کد مطلب: 22749
قتل چهار نفر از اعضای یک خانواده در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از وقوع یک فقره قتل صبح امروز 11 اسفندسالجاری در همدان خبر داد.

 امروز صبح با مرکز 110 تماس حاصل شد و نیروهای انتظامی موضوع در را دست بررسی قرار داده و در منزلی که چندین جسد وجود داشت اعزام شدند.

وی افزود: این منزل واقع در خیابان رکنی بن بست گلزار قرار دارد که فرمانده انتظامی استان و دادستان استان همدان بلافاصله در محل حضور یافتند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: طبق اظهارات اولیه دختر این خانواده که اظهار می دارد من ساکن آذربایجان شرقی هستم امروز به همدان بازگشته ام و زنگ درخانه را زده ام اما کسی در را باز نکرد و هنگام ورود به منزل با بوی تعفن شدید مواجه شدم و بلافاصله با نیروی انتظامی تماس گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی با ورود به این منزل با جسد چهار نفر مواجه شد که دو نفر از آنها زن و دو نفر نیز مرد بودند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: تمامی افرادی که کشته شده اند اعضای یک خانواده بودند و دو برادر، مادر  و دختر این خانواده به قتل رسیدند همچنین پدر این خانواده چند سالی است که فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تاکید کرد: صلاحی که  قاتلان برای کشتن این افراد بکار برده اند، مشخص نبوده و نوع شی ءای که آنها به وسیله آن کشته شده اند در دست بررسی است و تحقیقات وسیع در این زمینه ادامه دارد.

وی گفت: دختر این خانواده اظهار می دارد خانواده وی در امر خرید و فروش گنج و عتیقه جات فعالیت داشته اند اما همچنان تحقفیقات ادامه دارد و امیدواریم با توجه به قرائن و دلایل موجود هر چه سریعتر موفق به شناسایی قاتلین و دستگیری آنها شویم.

منبع:ایسنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار