همراه اول
11. اسفند 1393 - 13:19   |   کد مطلب: 22751
کسب مدال های رنگارنگ توسط کونگ فو کاران همدانی
مسابقات کونگ فو پرتوآ قهرمانی کشور با حضور حدودا 200 نفر از مبارزان،سرپرستان ومسئولین اجرایی در تهران برگزار گردید و تیم همدان دراین مسابقات به چهار عنوان طلا ، سه نقره و شش برنز دست یافت.

به گزارش همدان ورزش؛ دراین مسابقات 21 تیم درقالب 19 استان از سراسر کشور حضور داشتند و تیم همدان با مربیگری محمد مهدی صمدی موفق شد به چهار عنوان طلا ، سه نقره و شش برنز دست یابد.

در تکنیک اوم ما او و در رده بزرگسالان محمد مهدی صیادی قهرمان شد و محمد رجبی در رتبه دوم قرار گرفت همچنین محمد مهدی صیادی در تکنیک درناماتو اول شد.
در تکنیک تی وان بزرگسالان محمد رجبی در جایگاه نخست قرار گرفت و مهدی مرادی نیز در رده نونهالان به مقام سوم بسنده کرد و ابوالفضل کریمی صاحب عنوان نخست شدند.

در تکنیک اوم نوجوانان ابوالفضل کریمی به مقام قهرمانی رسید علی رستمی در رده دوم قرار گرفت و علی اکبری در رده بزرگسالان و محمد رستمی در رده جوانان سوم شدند.

در تکنیک نانچیکو در رده نوجوانان علی روحی دوم شد و محمد مهدی باقری در جایگاه سوم ایستاد و در رده جوانان محمد قراباغی نیز سوم شد.

محمد رجبی ، علی رستمی و علی روحی نیز صاحب مدال نقره شدند و محمد رستمی ، محمد قراباغی ، علی اکبری ، محمد مهدی باقری ، متین باقری و مهدی مرادی نیز به مقتم سوم دست یافتند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار