همراه اول
11. اسفند 1393 - 22:45   |   کد مطلب: 22755
سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که در تمرین تیم حاضر شده بود به بازیکنان استقلال گفت که دلش برای استقلال و امیر قلعه‌نویی تنگ شده بود.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای بازی روز جمعه مقابل نفت مسجد سلیمان ساعت 14 امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. 

* مانند روزهای گذشته کرار جاسم تنها غایب تمرین آبی‌پوشان بود. 

* پیش از آغاز تمرین حنیف عمران‌زاده، فروزان و رضا عنایتی با امیرحسین صادقی، امید ابراهیمی و ستار همدانی بازی تنیس فوتبال انجام دادند که کُری‌خوانی زیادی بین آنها بود و پس از پیروزی گروه منتصب به صادقی آنها امید ابراهیمی را به شوخی اذیت کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. 

* امیر قلعه‌نویی زمانی که قصد ورود به زمین تمرین را داشت برخی از هوادارن استقلال درخواست عکس سلفی با او کردند که وی به درخواست آنها پاسخ مثبت داد و عکس سلفی گرفت. 

* صحبت‌های امروز فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین استقلال علیه امیر قلعه‌نویی موضوع اصلی گفت‌وگوی هوادارن بود و آنها به انتقاد از اظهارات مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال پرداختند، همچنین نظرسنجی محبوب‌ترین بازیکن استقلال یکی از صحبت‌های هواداران بود و آنها اعتقاد داشتند فرهاد مجیدی با اختلاف برنده این نظرسنجی خواهد بود.

* قلعه‌نویی با فرزندش هوتن در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. 

* سعید افجه‌‌ای سخنگوی باشگاه استقلال و عضو هیئت مدیره این باشگاه میهمان ویژه تمرین آبی‌پوشان بود و مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت. او هنگامی که قصد صحبت با بازیکنان را داشت به جمع آنها رفت. قلعه‌نویی با اشاره به حضور افجه‌ای در بین بازیکنان گفت: از آقای افجه‌ای تشکر می‌کنم که امروز لطف کرد در تمرین امروز حضور یافت. تا جایی که من اطلاع دارم 20 سال است که به استقلال تعصب دارد و در باشگاه دوبی ایرانیان خدمات زیادی انجام داده است. من از دید عضو هیئت مدیره استقلال به او نگاه نمی‌کنم و نگاهم به او به عنوان یک هوادار قدیمی استقلال است.

همچنین افجه‌ای با تشکر از صحبت‌های قلعه‌نویی عنوان کرد: من بیش از 20 سال است که نزدیک استقلال حضور دارم و تا جایی که خودم را شناختم در کنار استقلال بودم و از ریز مسائل این تیم آگاهی داشتم.

وی افزود: به دوستانی چون و رضا عنایتی و وحید طالب‌‌لو و میلاد نوری و میلاد سلیمان فلاح حضورشان را در استقلال تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. دلم برای استقلال و امیر قلعه‌نویی تنگ شده بود و امروز تصمیم گرفتم در تمرین حاضر شوم.

وی با اشاره به مشکلات مالی استقلال تصریح کرد: به شرف‌تان دورد می‌فرستم که با وجود مشکلات مالی تمام تلاش‌تان را در زمین انجام می‌دهید. از شما می‌خواهم که مشکلات به زودی حل شود. کادر فنی که همیشه که از همه عقب‌تر پول خود را می‌گیرند امیدوارم با برطرف مشکل مالی از خجالت آنها دربیایم.

* تمرین با بازی آقاوسط و دستش‌ده آغاز شد و سپس بازیکنان به 2 گروه سبز و صورتی تقسیم شدند تا بازی فوتبال انجام دهند.

* قلعه‌نویی هنگام دیدن یعقوب کریمی از دکتر کاوه ستوده وضعیت این بازیکن را پرسید و آیا اینکه او می‌تواند بازی کند یا نه که ستوده پاسخ داد می‌تواند بازی کند.

* رمضانی بازیکن جوان استقلال به دلیل پارگی رباط پا حدود یک ماه و نیم عمل جراحی انجام داده است در کنار زمین حضور داشت که برای دقایقی افجه‌ای سخنگوی استقلال حال و احوال وی را پرسید. 

* افجه‌ای همچنین با دیدن هوتن قلعه‌نویی برخورد گرمی با فرزند سرمربی استقلال داشت. 

* ظاهرا قرار است روز شنبه بازی فوتبالی بین کادر فنی و لیدرهای استقلال برگزار شود که این مسئله باعث شده بود که لیدرها در این باره صحبت کنند.

* در بازی فوتبال دقایقی بین هاشم‌بیک‌زاده، امیرحسین صادقی با محسن فروزان جریان لفظی به وجود آمد که مشکل خاصی نبود و زود به پایان رسید. 

* محمود فکری و قلعه‌نویی دقایقی در تمرین با یکدیگر صحبت کردند. 

به گزارش تسنیم، تمرینات استقلال فردا پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار