همراه اول
12. اسفند 1393 - 22:49   |   کد مطلب: 22783
سال آینده در مسابقات بازوبند قهرمانی شرکت خواهم کرد؛
محجوب: تمام زندگی و جوانی‌ام را برای جودو گذاشته‌ام
نماینده سنگین‌وزن تیم ملی جودو گفت: تمام زندگی و جوانی‌ام را در راه جودو گذاشته‌ام و دوست ندارم به این زودی با این رشته خداحافظی کنم.

به گزارش همدان ورزش؛ جواد محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، اظهار داشت: مسابقات خوبی برگزار شد و من در سنگین وزن آمادگی خودم را مقابل حریفانم نشان دادم. به خاطر اینکه در سنگین وزن کسی نبود ناچار شدم در وزن 100+ کیلوگرم مبارزه کنم و سطح آمادگی ام را به کادر فنی نشان دهم. نزدیک به 3 کیلوگرم اضافه وزن داشتم و به خاطر آن در سنگین وزن مسابقه دادم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه دلیلی داشت مدتی را از جودو فاصله گرفته بودی، گفت: پس از پایان بازی‌های آسیایی اینچئون یک مقدار کارهای شخصی داشتم که باید به آنها رسیدگی می‌کردم و به همین دلیل مدتی را از جودو فاصله گرفته بودم.

محجوب در واکنش به این سؤال که شایعه‌هایی مطرح بود مبنی بر اینکه تصمیم داری در رشته کشتی پهلوانی فعالیت کنی و آیا این موضوع صحت داشت یا خیر، گفت: بله تصمیم داشتم در مسابقات کشتی پهلوانی شرکت کنم. البته حضور در این رقابت‌ها شاید تنها یک ماه زمانم را می‌گرفت، اما با حضور در این مسابقات می‌توانستم پاداش خوبی را کسب کنم که این فرصت را به من ندادند. به هر حال موافقت نشد و من هم این فرصت را از دست دادم. البته در این مدت سرتمرین تیم ملی کشتی آزاد نیز حضور داشتم که از تجربیات ایوب بنی نصرت استفاده کردم. 

جودوکار سنگین وزن تیم ملی در پاسخ به این سؤال که گویا تصمیم داری سال آینده در مسابقات بازوبند پهلوانی شرکت کنی، گفت: بله حتما سال آینده در مسابقات بازوبند پهلوانی شرکت خواهم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  یک سال و نیم تا المپیک برزیل زمان باقی مانده و در این مدت مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم و پس از آن چهار تا پنج مسابقه مهم پیش رو داریم که با حضور در آن مسابقات  حتما سهمیه المپیک برزیل را کسب خواهم کرد. به هیچ عنوان تصمیم ندارم به این زودی با جودو خداحافظی کنم، چرا که تمام زندگی و جوانی ام را برای این رشته گذاشته‌ام. تمام لذتی که یک جوان در دوران جوانی می‌تواند داشته باشد را من نداشتم و همه روزهایم را صرف جودو کردم و قطعا تا جایی که بتوانم برای مدال آوری تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار