همراه اول
16. اسفند 1393 - 11:04   |   کد مطلب: 22821
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام:
کار با وزنه ویژه بانوان همدانی برگزار می شود
کار با وزنه ویژه بانوان همدانی برگزار می شود
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: یک دوره کلاس آموزش مربیگری درجه سه کار با وزنه و دستگاه برای بانوان در استان همدان برگزار می شود.

به گزارش همدان ورزش؛مرتضی خدابنده لو با اشاره به برگزاری دوره آموزش مربیگری در همدان اظهار داشت: یک دوره کلاس آموزش مربیگری کار با وزنه و دستگاه ویژه بانوان از روز ۱۸ اسفند ماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام این کلاس ها تا ۱۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و تا به امروز استقبال از این کلاس ها بسیار مناسب بوده و تعدادی نیز شرکت کننده از استان های اطراف برای شرکت در این کلاس ها ثبت نام کرده اند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با بیان اینکه در امر مربیگری و داوری هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، گفت: این دوره از کلاس ها از ۱۸ اسفنده ماه به مدت پنج روز تا ۲۲ اسفند ماه زیرنظر مدرسین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور برگزار خواهد شد.

خدابنده لو عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ مربی و ۱۵۰ داور در همدان فعالیت می کنند و در طول سال سعی هیئت استان بر این است که به طور متناوب چندین کلاس آموزش داوری و مربیگری برگزار کند.

وی با اشاره به عملکرد این هیئت در سال های گذشته اظهار داشت: بیش از ۷۰ باشگاه خصوصی در این رشته در همدان فعالیت می کنند که نظارت بر روی این باشگاه ها توسط هیئت و بازرسی و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان یادآور شد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان در رشته های پرورش، پاورلیفتینگ، مچ اندازی و قوی ترین مردان در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد و استان همدان از استان های صاحب نام در این رشته است.

خدابنده لو با اشاره به فعالیت شهرستان ها گفت: شهرستان های کبودرآهنگ، فامنین، رزن، اسدآباد، ملایر، نهاوند و تویسرکان نیز فعال هستند و این هیئت ها از بازوان قدرتمند هیئت استان محسوب می شوند.

وی با اشاره به جایگاه هیئت همدان در فدراسیون گفت: همدان هر ساله در ارزشیابی های فدراسیون بین استان های اول تا ششم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار