همراه اول
16. اسفند 1393 - 22:50   |   کد مطلب: 22832
دارنده مدال برنز المپیک لندن می‌گوید قرار است به همراه پرویز هادی در جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا به روی تشک برود.

به گزارش همدان ورزش؛ کمیل قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در اردوی تیم ملی کشتی نیز، اظهار کرد: پس از تعطیلی چند روز اردوی تیم ملی از بعد از ظهر دیروز (جمعه) در اردوی بعدی تیم ملی حاضر خواهم شد. خدا را شکر وضعیت خوبی دارم. فقط یک مقدار آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه مچ پا دارم، اما مشکل خاصی نیست و می توانم با جدیت در تمرینات جهت آمادگی برای حضور در جام جهانی حاضر شوم.

دارنده مدال برنز المپیک لندن با بیان این که قرار است به همراه به همراه پرویز هادی در جام جهانی کشتی حضور پیدا کند، تصریح کرد: تمام هدفم این است که عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشم و هر جا که کادرفنی صلاح بداند کشتی خواهم گرفت. البته مقداری با احتیاط در تمرینات شرکت می‌کنم تا مصدومیتم بدتر نشود.

وی درباره برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی نیز خاطر نشان کرد: دو سال است که به صورت قانونمند در رقابت‌های انتخابی شرکت می‌کنم . برای حضور در رقابت‌های انتخابی هیچ مشکلی ندارم و من نیز مانند سایرین بر اساس قانون عمل خواهم کرد. انشاءالله هر کشتی گیری که صلاحیت پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارد در نهایت انتخاب شود.

قاسمی درباره رقبای خود برای رسیدن به دوبنده تیم ملی نیز گفت: من بر روی همه آنها حساب باز می‌کنم و کسی را دست کم نمی‌گیرم. پرویز هادی چند سالی است که کشتی‌های خوبی گرفته و قهرمان بازی‌های آسیایی شده است. به او نیز به عنوان یک رقیب نگاه می‌کنم و فرقی برایم ندارد که کدام کشتی‌گیر رو در روی من قرار گیرد، چرا که در همه کشتی‌هایم سعی می‌کنم با تمام وجود کشتی بگیرم تا به دوبنده تیم ملی برسم.

وی در پایان با تاکید بر این که مهم‌ترین هدفش کسب مدال خوشرنگ در المپیک است، گفت: انشاءالله بتوانم با تمرینات مداوم مدالی خوش‌رنگ‌تر از برنز المپیک لندن بگیرم. در این راه با جدیت به تمریناتم ادامه می‌دهم و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

انتها‌ی‌ پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار