همراه اول
16. اسفند 1393 - 22:51   |   کد مطلب: 22833
مجمع عمومی سالیانه تکواندو در آکادمی المپیک برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایسنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو با حضور نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون تکواندو، روسای هیات‌های استانی تکواندو، نماینده مربیان، ورزشکاران و داوران در محل ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این مجمع محمدرضا پولادگر در رابطه با موفقیت‌های تکواندو در سال 93 گفت: اگر به نمودار کسب مدال در سال‌های گذشته نگاه کنیم، خواهیم دید که این نمودار روند رو به رشدی را داشته و اگر ما در سال‌های گذشته یک مدال طلا کسب می‌کردیم، در حال حاضر وضعیت تغییر کرده است. این در حالی است که ما در بازی‌های آسیایی اینچئون دیدیم که تکواندو لقب پرمدال‌ترین ورزش کاروان ایران را گرفت.

وی در ادامه افزود: در سالی که گذشت ما میزبانی مسابقه‌های معتبری را در کشور داشتیم که می‌توان به مسابقه‌های جام بین‌المللی فجر و مسابقه‌های ارتش‌های جهان در بخش مردان و زنان اشاره کرد. این موفقیت‌ها حاصل یک کار گروهی است و استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی است.

پولادگر با اشاره به شرایط حضور متفاوت تکواندوکاران در المپیک گفت: برای حضور در المپیک ریودوژانیرو شرایط کسب سهمیه متفاوت شده است و ورزشکاران باید در رتبه یکم تا ششم وزن خود باقی بمانند تا بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند. با تلاشی که فدراسیون تکواندو انجام داد چهار نفر از تکواندوکاران ما در جایگاه 6 نفر اول هستند و 6 نفر نیز در رنکینگ 36 نفره اول داریم.

در ادامه بعد از خواندن صورت‌حساب مالی سالیانه تکواندو، کلیپی از افتخارات و مقام‌های تیم ملی تکواندو پخش شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار