همراه اول
16. اسفند 1393 - 22:53   |   کد مطلب: 22834
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در تولید هوگوهای الکترونیک به خودکفایی رسیده‌ایم.

به گزارش همدان ورزش؛ محمدرضا پولادگر در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیات تکواندوی خراسان رضوی در خصوص تجهیز استان‌ها به هوگوی الکترونیک عنوان کرد: هنوز این اتفاق نیفتاده است، با توجه به اوامر مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، قطعا نمی‌توانیم به دنبال وارد کردن هوگوهای الکترونیک باشیم اما خوشبختانه توانسته‌ایم با تلاش سه تولیدکننده داخلی به خودکفایی برسیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در خصوص جوراب‌های الکترونیکی که در واقع یک محافظ شخصی برای ورزشکاران است توانسته‌ایم به تولید داخلی برسیم، این درحالی است که در گذشته برای هر جفت جوراب مجبور به پرداخت 55 دلار بودیم اما جوراب ساخت داخل تنها ده دلار برای ما هزینه داشته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در نیمه اول سال 94 نیز در خصوص ساخت هوگوهای الکترونیک به خودکفایی خواهیم رسید و در این مدت دو تولیدکننده در حال بررسی و تحقیق بر روی این لباس‌ها بودند.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین تصریح کرد: سال 94 سال سخت و حساسی برای تکواندو ایران خواهد بود زیرا سال قبل از المپیک است و ما باید برای کسب سهمیه‌ها بیش از پیش تلاش کنیم و در پایان سال 94 قلک‌هایمان را بشکنیم تا بدانیم چه امتیازاتی را کسب کردیم و امیدواریم همچون پایان سال 2014 در پایان سال 2015 نیز دستمان پر باشد.

پولادگر با اشاره به اینکه باید به بحث پایه توجه بیشتر شود، ادامه داد: این موضوع مهمی است که در جلسه با دکتر سجادی معاون وزیر نیز استدعا کردم این فاکتور را جداگانه در نظر بگیرند زیرا موفقیتی که در رده سنی پایه است بسیار با ارزش است. متاسفانه در خصوص مقام‌هایی که در بخش نونهالان و نوجوانان کسب می‌شود اطلاع‌رسانی زیادی صورت نمی‌گیرد این درحالی است که موفقیت دراین عرصه بسیار سخت‌تر است زیرا چیزی تحت عنوان تجربه نداریم و در هر دوره پتانسیل دوره گذشته در اختیار ما نیست.

وی افزود: با این شرایط اگر 10 سال متمادی بتوانیم روی سکوی قهرمانی و نائب قهرمانی قرار بگیریم کار بزرگی انجام دادیم که ما در فدراسیون تکواندو توانستیم به این مهم دست یابیم. به تازگی نیز نونهالان ما در سطح جهان و در جمع 13 تیم برتر در بخش دختران و پسران توانستند با اقتدار قهرمان جهان شوند که این موضوع ثمره هشت ساله فعالیت فدراسیون بود.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین با اشاره به موضوع حضور منابع مالی قوی در فدراسیون و هیات‌های ورزشی سراسر کشور عنوان کرد: منابع مالی و مدیریت فاکتوری است که باید در کنار منابع انسانی و فکر و خلاقیت قرار گیرد و داشتن صرف منابع مالی نمی‌تواند کمکی به این ورزش باشد و این نیازمند وجود یک برنامه استراتژیک است.

وی در خصوص روسای هیات‌هایی که در استان‌ها انتخاب می‌شوند نیز گفت: اعتقاد دارم افرادی که در راس ورزش تکواندو هر استانی انتخاب می‌شوند باید افرادی باشند که توانایی‌هایی در جذب منابع مالی داشته باشند. همچنین نباید فراموش کنیم که شرایط اقتصادی کشور نیز بر روی حامیان مالی ورزشی تاثیرگذار است.

پولادگر ادامه داد: خبر خوشی که می‌توانم در این خصوص بدهم این است که فدراسیون تا حدی موفق شده تا با ایجاد درآمد پایدار مباحث منابع مالی را قابل اطمینان کند.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: با راه‌اندازی بانک اطلاعات و ساماندهی آزمون‌ها و دوره‌ها که درآمدهایی برای هیات‌ها بود خواهیم توانست به یک درآمد پایدار رسیده و بخشی از مشکلات را حل کنیم که این موضوع با برنامه‌ریزی صحیح اجرا خواهد شد زیرا پیش از این درآمدهای هیات‌ها سازماندهی نمی‌شد البته نباید دائم به دنبال اسپانسر باشیم و خودمان باید بتوانیم براساس توانمندی‌ها و فرصت‌هایی که در اختیارمان است بهترین استفاده را در جهت پیشبرد اهداف خود داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار