همراه اول
16. اسفند 1393 - 23:05   |   کد مطلب: 22838
سومین دوره رقابت‌های باشگاهی شنای جانبازان و معلولین با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، سومین دوره رقابت‌های باشگاهی شنا جانبازان و معلولین با حضور 45 شناگر، در 7 کلاس پزشکی و 46 نفر - ماده به میزبانی هیات خراسان رضوی و در مجموعه ورزشی 15 خرداد شهر مشهد برگزار شد و با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

تیم‌های موسسه مالی و اعتباری افضل توس، شهرداری اراک، هیأت تهران، هیأت خراسان رضوی، هیأت گیلان، هیأت کرمان، هیأت قم و هیأت البرز در این مسابقات شرکت داشتند که در پایان با احتساب مجموع مسابقات تیمی و انفرادی، تیم موسسه مالی و اعتباری توس با 293 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

هیأت تهران با 241 امتیاز نایب قهرمان شد و جایگاه سوم به هیأت خراسان رضوی با 230 امتیاز رسید. مجید نوروزی، رئیس انجمن شنا با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات 5 رکورد ملی در مواد 100 متر آزاد، 100 متر کرال پشت، 100 متر قورباغه، 50 متر پروانه و 200 متر مختلط انفرادی توسط ابوالفضل رشوندی، شناگر کلاس S7 از هیأت تهران شکسته شد.

وی افزود: از میان 45 شناگر شرکت کننده در این رقابت‌ها، 18 ورزشکار زیر 23 سال حضور داشتند که 4 نفر از آنها هم زیر 10 سال بودند و این مساله با توجه به سیاست‌های انجمن برای شناسایی و جذب شناگران زیر 25 سال برای حضور در جشنواره فرهنگی، ورزشی مهر رضوی و نیز پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی، حائز اهمیت است.

نوروزی گفت: با توجه به اینکه مسابقات باشگاهی بعد از وقفه‌ای 2 ساله برگزار می‌شدند، به نسبت کمی و کیفی شاهد پیشرفت رقابت‌ها بودیم به ویژه از حضور ورزشکاران جوان می‌توان به عنوان یکی از نکات برجسته این مسابقات نام برد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار