همراه اول
18. اسفند 1393 - 21:57   |   کد مطلب: 22876
برای حضور در تورنمنت لوتو دویچ؛
تکواندوکاران ملی‌پوش به هلند می‌روند
تیم ملی تکواندو ایران که خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان آماده می‌کند، چهارشنبه هفته جاری برای حضور در تورنمنتی بین‌المللی راهی هلند می‌شود.

به گزارش همدان ورزش به نقل از مهر، چهل و دومین دوره رقابتهای آزاد هلند موسوم به "لوتو دویچ" طی روزهای 23 و 24 اسفندماه در آیندهوون برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با نفرات حاضر در اردوی تیم ملی، چهارشنبه هفته جاری برای حضور در این مسابقات راهی این کشور خواهد شود.

به دلیل آسیب دیدگی اسبقی و حجی‌زواره رقابتهای انتخابی دو وزن چهارم و پنجم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برگزار نشد و کادرفنی در نظر دارد رقابتهای هلند را به عنوان یک میدان انتخابی در نظر بگیرد. البته بهنام اسبقی هنوز از بند مصدومیت رها نشده و به همین دلیل بجای همراهی تیم ملی در هلند، مراحل درمانی را در تهران دنبال می‌کند.

اما در وزن پنجم شرایط متفاوت است و در صورتی که مسعود حجی‌زواره شرایط حضور در میدان مبارزه را داشته باشد، به همراه تیم ملی در این رقابتها شرکت خواهد کرد.

محمد كاظمی، آرمين هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل يعقوبی، محمد باقری‌معتمد، عليرضا نصرآزادانی، مهرداد نورمحمدی، فرزاد عبدالهی، مسعود حجی‌زواره، سيدمحمد رفيعی، مهدی خدابخشی، اميد عميدی و سجاد مردانی تكواندوكاران حاضر در اردوی تيم ملی هستند كه در صورت صلاحدید کادرفنی و صدور روادید در رقابتهای هلند به میدان می‌روند.

امتیاز این مسابقات در راه کسب سهیمه ورودی المپیک تاثیر گذار خواهد بود. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار