همراه اول
18. اسفند 1393 - 22:01   |   کد مطلب: 22877
در روز پایانی رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان رامین طاهری به مدال برنز دست یافت و زینتی رفاه نیز از رسیدن به مدال باز ماند تا فرنگی کاران ایران با ۲مدال برنز به کار خود در این تورنمنت پایان دهند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایسنا، در روز پایانی رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی تورنمنت جایزه بزرگ مجارستان رامین طاهری فرنگی‌کار وزن ۷۱کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی این وزن مقابل میندیا سولاکیدزه از گرجستان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست دهد تا مدال برنز را از آن خود کند.

وی پیش از این در دور اول استراحت کرد و در دور دوم حریف خود از سوئد را ۸بر صفر شکست داد.او در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی روسلان تساروف از قرقیزستان را ۲بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل بالینت کورپاسی از کشور میزبان ۳بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

دیگر نماینده ایران در روز پایانی این رقابت ها علی زینتی رفاه در وزن ۸۰کیلوگرم بود که وی نیز برای کسب مدال برنز مقابل پاتریک جوزف از آمریکا به روی تشک رفت که در پایان با حساب ۱۰بر ۲شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

زینتی رفاه در رقابتهای امروز در دور اول زولت کان از مجارستان را ۴بر ۲شکست داد، اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل سرکیدزه از گرجستان ۳بر ۲شکست خورد.

وی در ادامه و در گروه شانس مجدد حریفان خود از مجارستان و مصر را به ترتیب با حساب ۳ بر صفر و ۳بر ۲ شکست داد.

دیروز در نخستین روز این رقابت‌ها نیز پیام بویری در 75 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد و مجتبی کریم‌فر در وزن 85 کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت و محمدعلی گرایی نیز در 66 کیلوگرم به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار