همراه اول
19. اسفند 1393 - 22:40   |   کد مطلب: 22901
ناظر فدراسیون هندبال در لیگ ایران از برگزاری نخستین دوره جشنواره بین المللی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد خبر داد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایرنا، علی اصغر سهمی دوشنبه شب درحاشیه مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور در کاشان درگفت وگو باخبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور 100 تیم داخلی از 32 استان کشور و 10 تیم خارجی برگزار می شود.

وی که احتمالا مسوولیت اجرایی این مسابقات را نیز برعهده خواهد داشت، تیم های خارجی این مسابقات را از اروپا، آسیای میانه و آسیا اعلام کرد و افزود: حدود 2 هزار نفر در این جشنواره در هفته استقرار دولت تدبیر و امید از 24 تا 30 مردادماه حضور خواهند داشت.

ناظرفدراسیون هندبال در لیگ ایران از برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی در مقوله های مربیگری، مدیریت، تغذیه و روانشناسی در حاشیه این جشنواره خبر داد وگفت: این کارگاه های آموزشی با حضور مدرسین مجرب از سایر کشورها و مربیان مطرح کشور که صاحب سبک هندبال هستند در کنار مربیان داخلی برگزار می شود. 

سهمی همچنین از اعزام تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2015در21 اسفند ماه سال جاری در اندونزی خبر داد.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر ایران با حضور 13 تیم ثامن الحجج سبزوار، ثامن الحجج مشهد، سنگ آهن بافق، فولاد اصفهان، منیزیم فردوس، صبای قم، نیروی زمینی تهران، نفت و گاز گچساران، شهرداری تبریز، هپکو اراک، همیاری ارومیه، مس کرمان و گهر زمین تهران برگزار می شود.

ناظر فدراسیون هندبال قدم نخست این فدراسیون در آموزش و ساختار پایه را مورد تاکید قرار داد وافزود: امید است با همکاری و نشست کارشناسانه خبرگان این رشته به نتیجه مطلوبی برسیم.

سهمی اولین حضور موفق در راستای سیاست های سازندگی فدراسیون در چهار سال آینده که در آسیا مطرح کرده را پیروزی های مداوم نوجوانان و جوانان برشمرد و گفت: امیدواریم جایگاه هندبال ایران در رده های بالاتری از قطر، کره و ژاپن که سال ها گوی سبقت را ربوده اند، قرار گیرد.

مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور با حضور چهار تیم پدافند هوایی تهران، هیات هندبال فیروزآباد فارس، پاس همدان و شهرداری کاشان به مدت سه روز از هفدهم تا نوزدهم اسفندماه به صورت دوره ای در کاشان برگزار می شود.

برای تیم ها دوره اموزشی هم 90 تیم برگزار می شود.

انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار