همراه اول
20. اسفند 1393 - 22:31   |   کد مطلب: 22917
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه مقابل تصمیمات مظلوم واقع شده است. وی همچنین نسبت به کمک علی دایی برای حل مشکل محمد عباس زاده ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از مهر، حمید درخشان در پایان تمرین امروز تیم پرسپولیس درجمع خبرنگاران در خصوص دیدار فردای این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: این بازی هم مانند بازی های دیگرمان در لیگ است مسئله ای که ما دنبال آن بودیم این بود که این بازی به تعویق بیفتد به علت اینکه ما مسافت های زیادی در روزهای اخیر طی کردیم که این مسئله باعث خستگی می شود. ما نیاز به کمک داشتیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. بالاخره ما تمرکزمان روی مسابقه فردا است تا مقابل تیم نفت مسجد سلیمان بازی خوبی ارائه کنیم.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از این مسابقه افزود: چیزی که مشخص است اینکه بازیکنان و تیم طی روزهای اخیر مسافت‌های زیادی را طی کردند و از این بابت خسته هستند. ما چند بازیکن مصدوم و محروم را هم در فهرست داریم اما امیدوارم بتوانیم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازی‌های قبلی تیم نفت را دیده‌ام و تیم خوبی است. این تیم جلوی استقلال بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت اما مسئله این است که چنین تیم‌هایی همیشه انگیزه خاصی دارند و با چنگ و دندان در زمین می‌جنگند. امیدوارم بازیکنان ما هم این درک را داشته باشند تا بتوانند محکم بازی کنند و از بازی فردا امتیاز بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا درخواست پرسپولیس برای تعویق این مسابقه رد شد، گفت: این به نظر آقایانی برمی‌گردد که دوست نداشتند این بازی به تعویق بیفتد. ما همه جوره به تیم ملی کمک کردیم. در حالی که در پست هافبک دو بازیکنانمان را احتیاج داشتیم اما با این حال کمندانی و نوراللهی به تیم امید دادیم اما با ما همکاری لازم را نداشتند. امیدوارم این همکاری‌ها متقابل باشد و تیم‌هایی که در آسیا بازی دارند کمک‌های لازم برای آنها صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به احکامی که از ابتدای فصل تاکنون علیه پرسپولیس صادر شده قابل پیش بینی بود که با تعویق مسابقه هم موافقت نشود، اظهار داشت: من قضاوت را برعهده هواداران می‌‎گذارم که در این حال با پرسپولیس چه رفتاری می‌شود. پرسپولیس در حال حاضر مظلوم واقع شده است. ما از هرکس تقاضای تعویق بازی را داشتیم گردن این و آن می انداختند و در آخر هم به ما پاسخ دادند که باشگاه نفت مسجد سلیمان با تعویق این مسابقه مخالفت کرده است. آیا باشگاه باید تصمیم بگیرد؟ سازمان لیگ باید این تصمیم را می‌گرفت اما چیزی که مشخص است اینکه خیلی ها دوست نداشتند این مسابقه به تعویق بیفتد اما ما با این حال تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشم و نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا ممکن بود که اگر زودتر پرسپولیسی‌ها درخواست تعویق این مسابقه را می‌دادند با آن موافقت می‌شد، گفت: به اعتقاد شما مثلا چه موقع باید این درخواست را می‌دادیم. پیش از سفر به ازبکستان ما این درخواست را دادیم اما تنها ۴۸ ساعت قبل به ما اعلام می‌شود که با درخواست ما مخالفت شده و این مسابقه باید پنجشنبه برگزار شود.

پرسپولیسی‌ها در تبریز مورد فحاشی قرار گرفتند و با جاسم کرار هم برخورد آنچنانی صورت نگرفت اگر این مسائل در پرسپولیس رخ می‌داد چه اتفاقاتی می‌افتاد؟ سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال گفت: همان چیزی که شما هم می‌دانید چه تماشاگر و چه بازیکنان پرسپولیس همیشه مظلوم واقع می‌شوند. بازیکن ما را به جای دو جلسه چهار جلسه محروم می کنند و مسائل اینچنینی را زیاد شاهد بودیم. پرسپولیس در فصل جاری واقعا مظلوم واقع شد اما ما تابع تصمیمات هستیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه آیا با توجه به این مسائل، برخی‎ها را یار دوازدهم حریف نمی دانید، گفت: ما به این حرف‌ها توجه زیادی نداریم. تمرکزمان روی کار خودمان است تا با تلاش خودمان بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما لیگ را رها نکردیم و پرسپولیس هیچ سالی به اندازه امسال بدشانس نبود. هیچ تیمی ما را روی کارهای تاکتیکی با پیروزی پشت سر نگذاشته و ما روی اشتباهات فردی بازی‌هایمان را واگذار کردیم اما سرانجام این مسائل هم قسمتی از فوتبال است که امسال گریبانگیر ما شده است.

درخشان در خصوص سفرهای پرسپولیس گفت: ما پس از پرواز به اهواز دو ساعت راه را باید با اتوبوس طی کنیم و بعد از بازی دوباره با اتوبوس به اهواز برگردیم به سمت تهران پرواز کنیم و از تهران هم به عربستان برویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شناختش از تیم النصر عربستان گفت: من فیلم بازی های این تیم را دیده ام. ما دیدار سختی را پیش رو داریم به نوعی سخت ترین بازی ما در این مرحله لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود. فشار تماشاچی ها خیلی بالاست و هواداران تیم عربی از دقیقه یک تیمشان را تشویق می کنند اما با این حال امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

وی درخصوص اینکه علی دایی و وکیلش مشکل عباس زاده را با باشگاه نساجی مازندران برطرف کرده اند گفت: من از این مسئله بی خبر هستم و از شما چنین چیزی را می شنوم تا جایی که من شنیده ام خود باشگاه این مسئله را حل کرده است.

درخشان در پایان در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای تعطیلات لیگ بعد از جدال مقابل النصر دارید، گفت: فعلا برنامه خاصی برای این روزها در نظر نگرفته ایم اما حتما باید برنامه‌ریزی خوبی کنیم و چند روز به بازیکنان استراحت بدهیم. بعد از آن هم خودمان را برای ادامه لیگ آماده کنیم. فکر نمی‌کنم که بتوانیم به سفر برویم چون در تعطیلات نوروز اکثر هموطنان به سفر می روند و برگزاری اردو در این شرایط کمی سخت است و نمی شود روی برگزاری اردو در خارج از تهران حساب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار