همراه اول
20. اسفند 1393 - 22:52   |   کد مطلب: 22922
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: راه صعود به المپیک را بلد هستیم، اما باید دید که فدراسیون می‌خواهد تیم ساحلی به المپیک برود یا خیر؟

به گزارش همدان ورزش؛ حمید موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری پنج مرحله لیگ والیبال ساحلی در اواخر سال جاری اظهار داشت: کیفیت مسابقات بسیار بالا بود و تیم‌ها با تمام قدرت برابر هم قرار گرفتند. سیستم و روش برگزاری بازی‌ها کاملاً مطابق با سیستم جهانی بود.

وی ادامه داد: چند بازیکن جوان را امسال حمایت کردیم و به اردوی تیم ملی آوردیم که همان بازیکنان در لیگ خیلی خوب بازی کردند که موجب شد ما هم انگیزه پیدا کنیم. بازیکن جوان خاصی در لیگ پیدا نکردیم، اما همان بازیکنان جوان مدنظرمان عملکرد بسیار خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: درخواست داشتیم که حداقل چند اردو را در بین مسابقات لیگ برگزار کنیم؛ اما محقق نشد. باز هم درخواست کرده‌ایم قبل از پایان سال حداقل یک اردو داشته باشیم که باید شرایط را بررسی کرد. به نظر من ایران امسال می‌تواند به المپیک صعود کند، اما نیاز به ابراز داریم؛ ما راه صعود را بلد هستیم و نیروی انسانی کافی را هم داریم. فقط باید دید که فدراسیون می‌خواهد تیمش به المپیک برود یا خیر؟

موحدی درخصوص خداحافظی پرویز فرخی در سن 47 سالگی از تیم ملی، تصریح کرد: وی بخاطر سنش از تیم ملی خداحافظی کرد.

وی یک بازیکن استثنایی و یکی از پدیده‌های ورزش جهان است که همیشه با فکر و آمادگی جسمی خوب خود در کنار سلاق کمک زیادی به والیبال ساحلی ایران کرد. ما تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف را راه‌اندازی خواهیم کرد و نیاز هست که فرخی تجربیات خود را در اختیار جوان‌ترها قرار دهد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار