همراه اول
21. اسفند 1393 - 23:07   |   کد مطلب: 22938
تیم ملی فوتبال امید ایران موفق شد تیم ملی کویت را در آخرین دیدار دوستانه خود قبل از شروع‌ رقابت‌های مرحله اول انتخابی المپیک شکست دهد.

به گزارش همدان ورزش به نقل  از خبرگزاری فارس، تیم ملی امید ایران و تیم ملی امید کویت از ساعت 19 امشب در دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی امید ایران به پایان رسید. این آخرین بازی دوستانه رسمی ایران قبل از شروع رقابت‌های مرحله اول مقدماتی المپیک بود.

ایران از سوم فروردین سال 94 در مرحله اول این رقابت‌ها با نپال، افغانستان، فلسطین و عربستان هم گروه است. نیمه اول دقیقه 11 بازی شوت فاضلی از کنار دروزاه به اوت رفت.

دقیقه 12 ارسال یوسف وکیا با ضربه سر بهنام برزای به گل تبدیل شد که داور این گل را مردود اعلام کرد. دقیقه 13 ضربه سر حسین کنعانی با اختلاف اندک به بیرون رفت. دقیقه 20 توپ به دست بازیکن کویت برخورد کرد که بازیکنان ایران اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه تیم امید صاحب توپ و میدان بود و این تیم عملکرد بهتری ارائه می‌داد. گل: دقیقه 34 گل براى ایران پاس عمقى على کریمى به مطهرى رسید که با خطاى مدافع روبرو شد و اعلام پنالتى برای ایران شد که ضربه پنالتى را برزاى به گل تبدیل کرد.

نیمه دوم  دقیقه 46 اشتباه وکیا توپ را به مهاجم کویت رساند که ضربه خطرناک او به اوت رفت.  دقیقه50 این بار اشتباه مدافع کویتى در دفع توپ، توپ را به فاضلى رساند که شوت او را دروازه‌بان کویت مهار کرد.

دقیقه 52 ارسال زیباى فاضلى، با ضربه سر برزاى براى مطهرى و ضربه سر دوم مطهرى را دروازه بان کویت مهارکرد. دقیقه 54 شوت حیدریه از پشت ١٨ قدم را دروازه بان کویت گرفت.

 دقیقه 57 ارسال از جناح راست توسط فاضلى به کریمى رسید و ضربه ى روپاى کریمى را دروازه بان مهار کرد.

دقیقه 60 شوت مهاجم کویتى را اخبارى با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد. دقیقه 61 ضربه کرنر از چپ ایران به مهاجم کویت رسید که شوت او از پشت ١٨ قدم توسط اخبارى مهار شد. دقیقه 63 ارسال کرنر کمندانى و ضربه سر مطهرى به اوت رفت.

دقیقه 69 کار ترکیبى کویت از جناح راست ایران و شوت مهاجم کویت که با اختلاف اندک به اوت رفت. دقیقه 75 مجید حسینى با خطا روى مهاجم کویت کارت زرد گرفت. دقیقه 77 خطاى دوم حسینى با کارت زرد دوم و اخراج وی همراه شد. دقیقه 81 مهاجم کویت در محوطه جریمه ما زمین خورد و اعتقاد به پنالتى داشتند که داور این اعتقاد را نداشت.

دقیقه 82 خطاى فاحش هافبک کویتى منجر به اخراج او شد تا هر دو تیم ده نفره به بازی ادامه دهند.

ترکیب ایران محمدرضا اخبارى، حسین کنعانى، حق وردى، یوسف وکیا، وحید حیدریه، علی کریمى، حسینى، میلاد کمندانى(65 آرش رضاوند) ، بهنام برزاى(76 احسان پهلوان)، فاضلى(65 شاهین ثاقبی)، ارسلان مطهرى (85 علی عبدالله‌زاده)

حاشیه بازی *

محمد خاکپور در صحنه‌ای از فرصت شوت زنى فراهم شده براى کویت ناراحت بود و به دفاع تذکر داد که نباید اجازه و فضاى خالى براى این کارها به حریف داد.

* محمد خاکپور در هر دو نیمه نکات فنی را پیوسته از لب خط به بازیکنان منتقل می کرد.

* دقیقه 34 دروازه‌بان تیم ملی کویت به زمین افتاد و مسابقه به مدت 3 دقیقه متوقف شد. * حدود 100 هوادار ایرانی برای دیدن این بازی خود را به ورزشگاه رساندند. *  حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید این بازی را از نزدیک نظاره کرد. * شاهین ثاقبی به داور اعتراض کرد و یک کارت زرد دریافت کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار