همراه اول
21. اسفند 1393 - 23:11   |   کد مطلب: 22939
تیم فوتبال استقلال سال ۹۳ را با تحمل ششمین شکست خود مقابل نفت به پایان رساند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت تهران رفت که  بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید.

در دقیقه 16 مسابقه بازیکنان استقلال به مربی خود گفتند که برخی از بازیکنان نفت در زیر پیراهن‌شان جی‌پی اس( سیستمی دیجیتال برای تعیین میزان دوندگی بازیکنان) بسته‌اند و امیر قلعه‌نویی هم به داور مسابقه گفت و همین مساله باعث شد که مسابقه با وقفه‌ای چند دقیقه‌ای همراه شود.

داور دستور داد که بازیکنان نفت این پوشش‌ها را از زیر پیراهن‌هایشان خارج کنند و تقلب منصوریان لو رفت. در دقیقه 20 آرش برهانی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نفت قرار گرفت اما به دلیل کنترل توپ با دست این فرصت از دست رفت.

تا دقیقه 30 توپ بیشستر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه استقلال در این دقیقه پشت محوطه جریمه نفت صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را خرسند‌نیا زد و توپ با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت. در دقیقه 39 پاس عمقی آرش برهانی به در محوطه جریمه نفت به سجاد شهباز‌زاده رسید و شوت او را بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت مهار کرد.

در دقیقه 41 و 42 استقلال روی ارسال‌های بیک‌زاده و خسرو حیدری صاحب موقعیت شد که مدافعان نفت توپ را دفع کردند. در دقیقه 45+1 نفت تهران پشت محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه کاشته شد که این ضربه را ایمان مبعلی زد و توپ به دیوار دفاعی استقلال برخورد کرد.

نیمه دوم:

در شروع نیمه دوم هم نفت یکی دو موقعیت نصفه و نیمه به دست آورد که حاصلی برایش نداشت. تا دقیقه 50 مسابقه هر دو تیم فقط یک موقعیت خطرناک گلزنی داشتند.

پنالتی نفت:

در دقیقه 58 حنیف عمران‌زاده روی مهاجم تیم نفت مرتکب خطای پنالتی شد که لئوناردو پادوانی این ضربه پنالتی را زد و محسن فروزان توپ را مهار کرد و به کرنر فرستاد. در دقیقه 73 غلامرضا رضایی در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که ضربه او را فروزان دروازه‌بان استقلال مهار کرد.

در دقیقه 78 شوت میلاد نوری از پشت محوطه جریمه نفت با اختلاف زیادی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

گل:

در دقیقه 80 نفت صاحب ضربه کرنر شد که کرنر ارسالی را پادوانی با یک ضربه سر تبدیل به گل اول نفت کرد. پادوانی همان بازیکنی بود که کرنر را از دست داده بود. منصوریان بعد از گل نفت به احترام هواداران استقلال شادی نکرد.

در دقیقه 85 استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد که کرنر ارسالی را بیرانوند دروازه‌بان نفت مهار کرد. در دقیقه 90 سجاد شهباززاده  صاحب یک موقعیت گلزنی شد که ضربه سر او در آستانه ورود به دروازه بود که با واکنش خوب بیرانوند به کرنر فرستاده شد و کرنر هم برای استقلال سودی نداشت. در دقیقه 90+1 فروزان یک موقعیت تک به تک را از مهاجم تیم نفت گرفت.

بازی از نظر فنی کیفیت مطلوبی نداشت و بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود و خطری روی دروازه‌های ایجاد نشد. نفت تهران با این برد 45 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند و استقلال 41 امتیازی هم در رده سوم باقی ماند. پیش از این بازی تراکتورسازی 44 امتیازی برای چند ساعت به صدر جدول آمده بود به این ترتیب تیم نفت سال 93 را با صدرنشینی تمام کرد و استقلال هم با باخت سال را به پایان رساند.

این ششمین باخت فصل استقلال بود که از سوی تیم منصوریان رقم زده شد. حسین زرگر داور مسابقه به سیامک کوروشی از نفت و حنیف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

  ترکیب استقلال:

محسن فروزان، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده،محمدرضا خرسندنیا،یعقوب کریمی( از دقیقه 87 سیدمحسن کریمی)،میلاد نوری‏، سجاد شهباززاده، آرش برهانی( از دقیقه 63 میلاد فخرالدینی) و رضا عنایتی سرمربی: امیر قلعه‌نویی ترکیب نفت تهران: علیرضا بیرانوند، لئوناردو پادوانی، شیری، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، کمال کامیابی‌نیا، ، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی( از دقیقه 90+1 امین حاج محمدی)، وحید امیری( از دقیقه 87 حسین ابراهیمی)، علی قربانی( از دقیقه 72 دنوان بن لوسین) و سیامک کوروشی. سرمربی: علیرضا منصوریان

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار