همراه اول
9. آذر 1397 - 21:18   |   کد مطلب: 22953
روزنامه اسپانیایی مارکا ادعا کرد تابستان سال آینده سرمربیان تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید جا به جا خواهند شد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر با توجه به نتایج ضعیفی که تیم رئال مادرید کسب می‌کند، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی این تیم به شدت از سوی رسانه‌ها و هواداران مورد انتقاد قرار دارد.

در پی اتفاقات اخیر، برخی از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی روز گذشته شایعه کردند که احتمالاً جای آنچلوتی با لوییس فان خال، سرمربی منچستریونایتد در پایان فصل جاری جا به جا خواهد شد.

هم آنچلوتی و هم فان خان شرایط خوبی در تیم‌های خود ندارند، بر همین اساس مارکا خبر داد که مذاکراتی در این زمینه انجام شده و همه چیز به این بستگی دارد که این دو مربی فصل جاری را چطور به پایان برسانند.

البته بعد از خداحافظی سر الکس فرگوسن با منچستریونایتد نیز بحث حضور آنچلوتی در جمع یونایتدها تا حدودی نهایی شده بود و بسیاری از کارشناسان انگلیسی بر این باورند که تفکرات کارلتو در اولدترافورد بیش از هر مربی دیگری برای شیاطین سرخ کارآمد خواهد بود،‌ اما در آن مقطع فان خال سرمربی این تیم شد.

اما حالا شرایط برای آنچلوتی نسبت به فصل گذشته کاملاً متفاوت شده است، این مربی ایتالیایی به شدت تحت فشار است و دقیقاً سه شنبه هفته گذشته بود که پس از شکست رئال مادرید مقابل شالکه آن هم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انتقاد علیه این مربی ایتالیایی به اوج رسید و شایعه جدایی‌اش در تابستان سال آینده جدی تر از قبل شده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار